kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

İyi bir emek server nasıl olmalıdır?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sharuda
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yaza doğru emek bir server açmak istiyorum...
sizce emek server nasıl olmalıdır?
npc düzeni nasıl olmalıdır?
bosslardan düşen item ne kadar abartılı olmalıdır?
level sınırı kaç olmalıdır (99-105-127)
beta olmalı mıdır? olmamalıysa neden?
metinlerden kaç beceri kitabı düşmeli?
gm alımları hangi sıklıkla yapılmalı?
ox - metin - boss gibi eventler ne sıklıklarla yapılmalı?
ox eventinde hangi ödüller verilmelidir?
+7 - +8 - +9 basmada hangi itemden kaç tane istemelidir?
dönüşümlerde hangi itemden kaç tane istemelidir?


cevaplayan herkese çok teşekkürler.
 
1-) Oyuncular arasında asla ayrım yapmaman lazım.
2-) Npc düzenin senin vıcdanına kalmıs eger turk gıbı olmasını ıstıyosanız 1 lwllik iç itemler ve sılah olarak dolu kdp vs sılahları bulundurmaman lazım ve metın tası bosslar ıcın yardımcı olacak itemler koyabilirsin.
3-) Yeni itemler olmamasına onem goster cunku cok abartılı tek donusumlu yap.
4-) 99 En iyisidir bence.
5-) Beta olmamalıdır , damagelerınde sorun cıkabiliyor ve sıkıntı cıkarabılır gereksız.
6-) Emek diyosan 4 5 bk max bence bazı oyunlarda goruyoruz 20 25 bk dusuruyolar sacma emek yapıosun allahtan yani :D
7-) Gm alma bence kendın eger bılısıme paranı verebılıosan tek gm ol ve markette pul pence satarak para kazan para kazanmak ıstıyosan.
8-) Cumartesi ve Pazar yeter.
9-) EP
10-) Tabii kı inci istirdiye + basma itemleri.
11-) max 4.

yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst