HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1-Topa çoğu kişi x ile vurur ama ctrl tuşu daha iyi bir tuştur ama kime göre ? Duvardan sektirmeyi sevenlere göre çünkü ctrl tuşunu kullanırsanız duvardan daha güzel sekiyor ben ilk kullandığımda bu tuşu bu gözlenimi almıştım. Ama herkez bu tuşu kullanmak zorunda değil mesela bir defans oyuncusu bu tuşu kullanmaya bilir çünkü bir defans oyuncusu duvarla FW ve OSa oranla daha az haşır neşirdir.
2-Roket şutun incelikleri vardır ve bunu en iyi kullanan bence şüphesiz subzerodur. Bunun inceliği de şudur bazı kişiler duvara gider ve hiç dönmeden roket şuttan gol atmaya çalışırlar. Bu yalnıştır. İlk önce duvara doğru gideceksiniz sektirdiğinizde hızlı olmanız gerek hemen topun azıcık yan tarafına gidip şutu yapıştırmanız gerekir.Bu teknikle güzel bir roket golü atabilirsiniz.
3- Son olarak tsu nun bir inceliği şudur diyelim ki arkadaşınız duvardan uzak top sürüyor veya bir hareket yapması için bekliyor. ve eğer aşağı doğru süryor ise gidin ve üstüne doğru topa vurun bu sayede de jeneriktik bir gole imza atabilirsiniz.
2-Roket şutun incelikleri vardır ve bunu en iyi kullanan bence şüphesiz subzerodur. Bunun inceliği de şudur bazı kişiler duvara gider ve hiç dönmeden roket şuttan gol atmaya çalışırlar. Bu yalnıştır. İlk önce duvara doğru gideceksiniz sektirdiğinizde hızlı olmanız gerek hemen topun azıcık yan tarafına gidip şutu yapıştırmanız gerekir.Bu teknikle güzel bir roket golü atabilirsiniz.
3- Son olarak tsu nun bir inceliği şudur diyelim ki arkadaşınız duvardan uzak top sürüyor veya bir hareket yapması için bekliyor. ve eğer aşağı doğru süryor ise gidin ve üstüne doğru topa vurun bu sayede de jeneriktik bir gole imza atabilirsiniz.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 137
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 63
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 83
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 101
