HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hesabımdan sıkıldım biraz gelişmeye ihtiyacı var ortak arıyorum.
1-Çarı soymuyucak biri .
2-Çarı bolca kasıcak biri.
3-Zamana uyacak biri.[Zaman yapıcaz sen o gün ben bu gün diye.
4-Uridiumu hızlı kasacak biri.[İsterse uridium çekebilir ben önceden çekmiştim daha çekmeyi düşünmüyorum]
5-En son olarak eğlenmeyide unutmayacak biri.
Kaç gündür satılık yaptım hesabımı bir türlü alıcı çıkmadı
10Saat içinde ilk e-posta hesabıma ulaşacak kişiyle ortak olucağım.Karşılıklı iş değil bir kere söyliyim baştan konu kilit yemesin.Ben karşıdakinden para,hesap istemiyorum yani mani bir şey.Sadece güven versin bana yardımcı olsun o kadar.
Yaşım küçük [13] baştan belirtiyim.
İletişim:darkhesap@outlook.com.tr
siz e-posta adresinizi yazar iseniz karşılıklı konuşuruz..
10 ssat dedim ama akşamın bir günü kim bakıcak.
Pazartesi gününe kadar ortak olmak isteyen yoruma :
Ad
Soyad
E-Posta
Yaş
Yazsın devamını msn'de hallederiz.
Aklıma gelmişken gemi bilgileri:
Gemide 6M credist bulunuyor ama uridiumu yok.
Gemi Goliath'dır açık artdırmadan alınabilecek tüm goliath ve vegaence tasarımlar mevcuttur.
Ekstralar ve geminin içi hazırdır geminin ihtiyaçları : İris gerek flax var sadece [8 adet], LF3 gerek [Lf3 sadece 7 Tane var ve 16 adet LF2 var] , BO2 gerek gemide 1 adet BO2 var ve 14 Adet BO1 var , hız jeneratörleri gerek [2K urilik olan zaten bende 50K credistlik var yavaş yavaş 2K urilikleri biriktiriyorum açık artdırmadan alarak o bende ] son ve EN ÖNEMLİSİ : AR-GE puanı gerek şu anda 6 Adet var.
Bunlar ana gerekler skylab filan gelişcek [ temel modül 13.Seviye]
Bana bunlarda yardım edebilecek dürüst birisi ile rahat rahat anlaşırım ve ortak olurum.Çarı satın almak istiyor ise bakın yine yazıyorum ben satmıyorum bana söylüyebilir ama yine yazıyorum satmıyorum şimdi karşılıklı iş var yazıp konu kilit atmayın .
iletişimi yazdım gine yaziyim:
darkhesap@outlook.com.tr
1-Çarı soymuyucak biri .
2-Çarı bolca kasıcak biri.
3-Zamana uyacak biri.[Zaman yapıcaz sen o gün ben bu gün diye.
4-Uridiumu hızlı kasacak biri.[İsterse uridium çekebilir ben önceden çekmiştim daha çekmeyi düşünmüyorum]
5-En son olarak eğlenmeyide unutmayacak biri.
Kaç gündür satılık yaptım hesabımı bir türlü alıcı çıkmadı

10Saat içinde ilk e-posta hesabıma ulaşacak kişiyle ortak olucağım.Karşılıklı iş değil bir kere söyliyim baştan konu kilit yemesin.Ben karşıdakinden para,hesap istemiyorum yani mani bir şey.Sadece güven versin bana yardımcı olsun o kadar.
Yaşım küçük [13] baştan belirtiyim.
İletişim:darkhesap@outlook.com.tr
siz e-posta adresinizi yazar iseniz karşılıklı konuşuruz..
10 ssat dedim ama akşamın bir günü kim bakıcak.
Pazartesi gününe kadar ortak olmak isteyen yoruma :
Ad
Soyad
E-Posta
Yaş
Yazsın devamını msn'de hallederiz.
Aklıma gelmişken gemi bilgileri:
Gemide 6M credist bulunuyor ama uridiumu yok.
Gemi Goliath'dır açık artdırmadan alınabilecek tüm goliath ve vegaence tasarımlar mevcuttur.
Ekstralar ve geminin içi hazırdır geminin ihtiyaçları : İris gerek flax var sadece [8 adet], LF3 gerek [Lf3 sadece 7 Tane var ve 16 adet LF2 var] , BO2 gerek gemide 1 adet BO2 var ve 14 Adet BO1 var , hız jeneratörleri gerek [2K urilik olan zaten bende 50K credistlik var yavaş yavaş 2K urilikleri biriktiriyorum açık artdırmadan alarak o bende ] son ve EN ÖNEMLİSİ : AR-GE puanı gerek şu anda 6 Adet var.
Bunlar ana gerekler skylab filan gelişcek [ temel modül 13.Seviye]
Bana bunlarda yardım edebilecek dürüst birisi ile rahat rahat anlaşırım ve ortak olurum.Çarı satın almak istiyor ise bakın yine yazıyorum ben satmıyorum bana söylüyebilir ama yine yazıyorum satmıyorum şimdi karşılıklı iş var yazıp konu kilit atmayın .
iletişimi yazdım gine yaziyim:
darkhesap@outlook.com.tr
05.01.2014 tarihinde saat 10:00 ile 12:00 arasında foruma girme şansım var ortak olmak istiyenler açık olursalar sevinirim yok giremesseler ve e-postaları var ise 1.ye bakıcam yok ise 2.ye 3.ye hiç biri yok ise hepsine yolluyucam ilk cevap gönderene çarı bir süre oynamadım daha fazla zaman kaybı olmasın.Son olarak çar nicki Y3T3N3K 'dir ortak olucağım kişi ile yeni bir nick istiyicez ve ortak olucağım kişinin TS3'nün olması şartdır yazmayı unutmuşum çünki en elit klanlar hep TS istiyor.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 486
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
