Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Webbayim.net Nasıl Bilirsiniz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sanalKral01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar. Webbayim.net ' i nasıl bilirsiniz. Şuan +150 onlineli sunucum var. Webbayim.net e geçmeyi düşünüyorum.
Büyük işler peşindeyim. Bana tam koruma ve 0 hatalı denecek kadar az hatası olan bi files lazım. Webbayim bana bu konuda yardımcı olabilir mi??
Sanırım derdimi anladınız. Birde 4 gb 500 üstü user i lagsız alır mı?? Özelliklede wbbayim ile çalışan arkadaşların yorumları çok önemli benim için..

Hackshield veriyorlar fakat -lerinden bahsetmiyorlar :)

- Filezilla açılmaz (oyun açıkken)
- Alt_Tab yapınca oyun kapanır
- Görev yönetisi açılmaz (oyun açıkken)
- Nesne market (dönen para) tıklayınca oyun kapanır
- Siz onlardan root'lu locale'li pack istersiniz onun filesiyle uyuşmaz böyle bişey yani hackshieldi almayın alcaksanız
 
Hackshield veriyorlar fakat -lerinden bahsetmiyorlar :)

- Filezilla açılmaz (oyun açıkken)
- Alt_Tab yapınca oyun kapanır
- Görev yönetisi açılmaz (oyun açıkken)
- Nesne market (dönen para) tıklayınca oyun kapanır
- Siz onlardan root'lu locale'li pack istersiniz onun filesiyle uyuşmaz böyle bişey yani hackshieldi almayın alcaksanız

bunları öğrendiğim iyi oldu. çok saol.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst