HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ya Bu Nedir Ya Sufler Shorty JeffHard Kardeşim Bi İlgilenin Bu Nedir Ya Türkay Admin Degilmsini Sen Adamlar Sana Baglıyo İlgisizlik Yapma Emegimize Saygı Göster Az
xPromeTheuSx Ve WishOffLove İsimli Çarların Degerlendirme Talebini Gözden Geçirdiniz mi ?? Bi Bakın Öldüm Ya Yönetici Ekibi Nerde Sufler @Shorty Yapıyosunuz Bakmıyolar Ya Bi İlgilenin artık YA
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
TİCKET ATIN DESTEK SİSTEMİMİ BU NERDE DESTEK Bİ İLGİLENİN YA YETER ARTIK EMEGİMİZ ÇÜRÜYOR OKDAR @Shorty Yapıyosunuz İLGİLENMİYOALR Bİ İLGİLENİN ÇARRE BULUN TİCKETE BAKIN BU OLDU 4 ÜNCÜ KONU DİYOSUNUZ FORUMDAN KONU AÇIN DESTEK TALEBİ YOLLAYIN YOLLUYORUZ OLMUYO CEVAP VERİN ARTIK.DEGERLENDİRME SÜRECİNE GİRDİ EN GEC BAYRAMIN SONUNDA BAKILACAKTI BU NEDİR YA USERLERE Shorty Tarafından İlgi Sıfır Sadece Oyuna Girip Alttan Yazıyosun Bi İlgilen Çarlar Gidiyo Çarlar 500 600 Milyonluk Çarlar Gidiyo Türkay Bİ BAK xPromeTheuSx Ve WishOffLove İsimli Çarların Degerlendirme Talebini Gözden Geçirdiniz mi ?? Bi Bakın Öldüm Ya Yönetici Ekibi Nerde Sufler @Shorty Yapıyosunuz Bakmıyolar Ya Bi İlgilenin artık YA
Ya Bu Nedir Ya Sufler Shorty JeffHard Kardeşim Bi İlgilenin Bu Nedir Ya Türkay Admin Degilmsini Sen Adamlar Sana Baglıyo İlgisizlik Yapma Emegimize Saygı Göster AzLinkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.TİCKET ATIN DESTEK SİSTEMİMİ BU NERDE DESTEK Bİ İLGİLENİN YA YETER ARTIK EMEGİMİZ ÇÜRÜYOR OKDAR @Shorty Yapıyosunuz İLGİLENMİYOALR Bİ İLGİLENİN ÇARRE BULUN TİCKETE BAKIN BU OLDU 4 ÜNCÜ KONU DİYOSUNUZ FORUMDAN KONU AÇIN DESTEK TALEBİ YOLLAYIN YOLLUYORUZ OLMUYO CEVAP VERİN ARTIK.DEGERLENDİRME SÜRECİNE GİRDİ EN GEC BAYRAMIN SONUNDA BAKILACAKTI BU NEDİR YA USERLERE Shorty Tarafından İlgi Sıfır Sadece Oyuna Girip Alttan Yazıyosun Bi İlgilen Çarlar Gidiyo Çarlar 500 600 Milyonluk Çarlar Gidiyo Türkay Bİ BAK
xPromeTheuSx Ve WishOffLove İsimli Çarların Degerlendirme Talebini Gözden Geçirdiniz mi ?? Bi Bakın Öldüm Ya Yönetici Ekibi Nerde Sufler @Shorty Yapıyosunuz Bakmıyolar Ya Bi İlgilenin artık YA
Size ikinci söyleyişim konu açıp destek talebi göndermek bu süreci HIZLANDIRMAZ ! Sizin gibi dört gözle bekleyen onlarca insan var sadece sizin mi beklediğinizi sanıyorsunuz ? Orta da bir mağduriyet falan yok değerlendirme süreci bittiği zaman herkes gibi sizde sonucu öğreneceksiniz tek bekleyen siz değilsiniz konu açmak veya ticket atmak bir şeyi değiştirmez.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 767
