HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
2 ay o kadar konu o kadar özel mesaj o kadar yorum yapıldı exp koruma uğruna 2 ay sonra dalga geçer gibi geldi böyle şey mi olur.Sizde haklısınız ama exp korumanın bir yandan oyunda olması bir yandan olmaması lazımdı.Oldurup yapılamayan bir yol bulmuşsunuz tebrikler.Depocu açılmıyor örümcek zindanında 10 k 10 k para düşüyor eskiden 300k düşerdi. Böyle olucaksa hiç olmasın kaldırın bari insanların gözünün önünde bulundurup sinirlerini bozmayın daha iyi.110 levelmiş 130 levelmiş yanlış olmuş aslında 130 level sınırı oyun da 131 levelde alınabilir yapıcaktınız ki daha imkansız olsun neyse bir daha ki bakıma oda hayırlısı
Son düzenleme:
Müslüm
ne bekliyordun? ben bu exp korumadan umudumu kestiğimi söylemiştim sana değil mi? sende inatla umut ettin gelir gelir diye aha geldi noldu
yar gibi bekledin belki döner diye

ne bekliyordun? ben bu exp korumadan umudumu kestiğimi söylemiştim sana değil mi? sende inatla umut ettin gelir gelir diye aha geldi noldu
yar gibi bekledin belki döner diye

Modlara göre catacombda çok rahat para ve derece yapılabilirmiş. Bir gidip bakayım dedim. Resmen hakarete uğradım. Yarım saat çaldılar elimden. Örümcek zindanına gidelim dedim. Exp koruma taşlarının sırrını bir türlü çözemedim. Süresi bitiyor. Devam ediyor. Sonra aniden bitiyor. 61 level çar 68 level oluyor sonra. Gün boyu çabaladım. Elde edilen para 1t. Altın şans parasıda yok artık. Elimde 7-8 tane var gözüm gibi bakıyorum. Harcamaya kıyamıyorum o derece yani. Para kasma işini bitirdiler. Elimdeki kahraman çar ise çöp oldu.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 155
