kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Oyunu kötüleyenler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SeRBeRuSs26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 956
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Son zamanlarda bakım yuzunden oyunu kötüleyen arkadaslar amacınız nedır bılmıyorum yok oyunu kapatın yok şöyle yapın boyle yapın nedir bu ya oynamak ıstemıyorsanız bırakın kardesım ne burda cene yapıyorsunuz milletin sizin aklınıza ihtiyacı yok bırakmak isteyen adam zaten bırakır ne burda boş cene yapıyorsunuz o kadar laf yapıyorsunuz bakıyorum gene oyundasınız madem oyuna gırıyorsunuz burda cene patlatmayın bırakcaksanızda sessizce bırakın ne bu mılletı sogutmakmı amacınız oyun iyiyken bişey yoktu oyunda sıkıntılar cıkıncamı böyle oldu hersey düzelir adamlAr size düzelicek diyor daha ne üsteliyorsunuz dedıgım gibi oynamak istemiyorsanızda bırakın gidin eminim sv ler birleşirse ban affı cıkarsa dedıklerınızden pişman olcaksınız
 
Son düzenleme:
Son zamanlarda bakım yuzunden oyunu kötüleyen arkadaslar amacınız nedır bılmıyorum yok oyunu kapatın yok şöyle yapın boyle yapın nedir bu ya oynamak ıstemıyorsanız bırakın kardesım ne burda cene yapıyorsunuz milletin sizin aklınıza ihtiyacı yok bırakmak isteyen adam zaten bırakır ne burda boş cene yapıyorsunuz o kadar laf yapıyorsunuz bakıyorum gene oyundasınız madem oyuna gırıyorsunuz burda cene patlatmayın bırakcaksanızda sessizce bırakın ne bu mılletı sogutmakmı amacınız oyun iyiyken bişey yoktu oyunda sıkıntılar cıkıncamı böyle oldu hersey düzelir adamalr size düzelicek diyor daha ne üsteliyorsunuz dedıgım gibi oynamak istemiyorsanızda bırakın gidin eminim sv ler birleşirse ban affı cıkarsa dedıklerınızden pişman olcaksınız

kımsenın senıde aklına ve fıkrıne ıhtıyacı yok sanırsam bekleyen beklıyor
 
yarası olan gocunur büyüde gel ben kımseye akıl vermıyorum dusuncemi yazıyorum düsünce özgürlügü var bilmiosan ögren veled yol al simdi lafı totondan anlama

uslubundan belı kımın veled olduğu duşunce ozgurluğune gelınce taman haklısın ama duşunce özgurlugune dayanıpta mılete hakret etmene musadesını vermıyor yanılmıyorsam sende kendını 1halt sanıp bışıler yazıyorsunya benım kızdığım nokta o bence kendını fazla yırtınma kımse sana 1 kemık atmaz bence venuse gelde bakım kım veletmış ben bo oyun açılalı oynayan pleyırlerdenım sen neyın havasındasın
 
Son düzenleme:
uslubundan belı kımın veled olduğu duşunce ozgurluğune gelınce taman haklısın ama duşunce özgurlugune dayanıpta mılete hakret etmene musadesını vermıyor yanılmıyorsam sende kendını 1halt sanıp bışıler yazıyorsunya benım kızdığım nokta o bence kendını fazla yırtınma kımse sana 1 kemık atmaz bence venuse gelde bakım kım veletmış ben bo oyun açılalı oynayan pleyırlerdenım sen neyın havasındasın

ben burda senden baska kıme hakaret ettim söylesene sende cok zıpladıgın icin hakettın ben kimseye akıl hocalıgı yapmadım lafın ne anlamına gelmeden yorum atıyon ayrıca adamım yarası olan gocunur demekkı senın yaran var acacagım konularıda sana sorcak degılım eski userim konusuna gelincede kimin eski oldugunu bilen bilir zaten burda gelipte ben eskiyim ben şöleyim diye boşuna çeneni yorma bidada aklının almadıgı konulara zıplama :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst