noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Exp Koruma Yüzüğü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PORTOFINOO
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Görülen amaç hileci engellemek. Asıl amaç sizin para kasmamanız, kahramanlık ödülü almamanız ve nesne markete yönelmeniz.
aynen öyle editsizdir kalitelidir die ben 3 sene önce trde 65 lvl süper charı bıraktım buraya geçtim şimdi bin pişmanım arkiler 105 lvl oldu tr de beni burayı seçtiğime pişman etti bu kalitesiz yönetim :/
 
Aynen katılıyorum hepinize konu açıyorum exp koruma yüzüğü ile ilgili kapatıyorlar mesaj atıyoruz cevap vermiyorlar oysaki tek istediğimiz gelicek yada gelmicek demeleri
 
Nesne marketten efsun değiştirme felan kimse almıyordu. Çünkü örümcek zindanında oyalanarak en fazla 1 haftaya kahramanlık ödülü alıyorduk. Bide üstünde 20-25t para yapıyorduk. Böylece 1 kahramanlık alınca tüm itemlerimizi 7 efsun yapabiliyorduk. Benim tüm itemlerim 7 efsun olsun bide onlara iyi efsun getireyim. Oyuna para yatıran birisi alamaz mı beni ? İtemlerimi çıkarıp bir çocuğa etp ile ruh vuruşu attım. Çocuk 1.5k yedi. Çünkü iç itemleri sağlam. Böylece ne oldu? Millet nesne marketten soğudu. Eskiden kahramanlık ödülü 20kydı. Sonra 30kya yükselttiler. Şimdide exp koruma kalktı. Böylece nesne marketten alışveriş yapmak zorunda kaldık. Şahsen ben burada uğraşacağıma giderim türkte uğraşırım. Millete pvp dediğin zaman dalga geçiyorlar. Ama bilmiyorlar ki burada ne kadar emek var. Şimdi bu emekler çöpe gitti. Teşekkürler Mmo'nun üstün(!) karar veren insanları. Kazanacağınız para haram olsun başka bir sözüm yok.
 
aynen öyle editsizdir kalitelidir die ben 3 sene önce trde 65 lvl süper charı bıraktım buraya geçtim şimdi bin pişmanım arkiler 105 lvl oldu tr de beni burayı seçtiğime pişman etti bu kalitesiz yönetim :/
Bende daha önce trde oynuyordum. Daha önce venüs ilk çıktığında da mmo oynuyordum. Gene oyunun içine etmişlerdi bir ara. Eskiden aleniadan kahraman olmak bedavaydı. Millet çarını full kahraman yapmıştı. Sonra aleenia ödül getirdi. Yaklaşık 1t civarında ödüldü tam hatırlamıyorum. Eskiden kasdığım(kızılın sonunda çekerek kasmıştım aşırı zor ve sıkıcıydı) 1t para çöp olmuştu. 1.5t-2t civarı alacağım zehirin fiyatı 5t olmuştu birden. Hatta bazı zehirlere 50t demişlerdi çünkü artık millet zengindi. Bırakmıştım. Arkadaşla trye başladık. 82 level savaşçı,75 level sura vardı. Ciddiyim süper çarlardı. Onları sattık. Buraya başladım. Şimdi bırakıyorum mmoyu. Yüklemeye tenezzül etmedim. trye yeniden başlayacağım 4 kişi kasılacaz arkadaşlarla. İnanın daha çok sarıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst