HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
aynen öyle editsizdir kalitelidir die ben 3 sene önce trde 65 lvl süper charı bıraktım buraya geçtim şimdi bin pişmanım arkiler 105 lvl oldu tr de beni burayı seçtiğime pişman etti bu kalitesiz yönetim :/Görülen amaç hileci engellemek. Asıl amaç sizin para kasmamanız, kahramanlık ödülü almamanız ve nesne markete yönelmeniz.
Aynen katılıyorum hepinize konu açıyorum exp koruma yüzüğü ile ilgili kapatıyorlar mesaj atıyoruz cevap vermiyorlar oysaki tek istediğimiz gelicek yada gelmicek demeleri
Kardeş bir loncaya gir 1 oda çek bağışla aynısını tekrar yap. Daha uğraştırıcı ve sıkıcı olacak ama olsun.
Nesne marketten efsun değiştirme felan kimse almıyordu. Çünkü örümcek zindanında oyalanarak en fazla 1 haftaya kahramanlık ödülü alıyorduk. Bide üstünde 20-25t para yapıyorduk. Böylece 1 kahramanlık alınca tüm itemlerimizi 7 efsun yapabiliyorduk. Benim tüm itemlerim 7 efsun olsun bide onlara iyi efsun getireyim. Oyuna para yatıran birisi alamaz mı beni ? İtemlerimi çıkarıp bir çocuğa etp ile ruh vuruşu attım. Çocuk 1.5k yedi. Çünkü iç itemleri sağlam. Böylece ne oldu? Millet nesne marketten soğudu. Eskiden kahramanlık ödülü 20kydı. Sonra 30kya yükselttiler. Şimdide exp koruma kalktı. Böylece nesne marketten alışveriş yapmak zorunda kaldık. Şahsen ben burada uğraşacağıma giderim türkte uğraşırım. Millete pvp dediğin zaman dalga geçiyorlar. Ama bilmiyorlar ki burada ne kadar emek var. Şimdi bu emekler çöpe gitti. Teşekkürler Mmo'nun üstün(!) karar veren insanları. Kazanacağınız para haram olsun başka bir sözüm yok.
Bende daha önce trde oynuyordum. Daha önce venüs ilk çıktığında da mmo oynuyordum. Gene oyunun içine etmişlerdi bir ara. Eskiden aleniadan kahraman olmak bedavaydı. Millet çarını full kahraman yapmıştı. Sonra aleenia ödül getirdi. Yaklaşık 1t civarında ödüldü tam hatırlamıyorum. Eskiden kasdığım(kızılın sonunda çekerek kasmıştım aşırı zor ve sıkıcıydı) 1t para çöp olmuştu. 1.5t-2t civarı alacağım zehirin fiyatı 5t olmuştu birden. Hatta bazı zehirlere 50t demişlerdi çünkü artık millet zengindi. Bırakmıştım. Arkadaşla trye başladık. 82 level savaşçı,75 level sura vardı. Ciddiyim süper çarlardı. Onları sattık. Buraya başladım. Şimdi bırakıyorum mmoyu. Yüklemeye tenezzül etmedim. trye yeniden başlayacağım 4 kişi kasılacaz arkadaşlarla. İnanın daha çok sarıyor.aynen öyle editsizdir kalitelidir die ben 3 sene önce trde 65 lvl süper charı bıraktım buraya geçtim şimdi bin pişmanım arkiler 105 lvl oldu tr de beni burayı seçtiğime pişman etti bu kalitesiz yönetim :/
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 45
- 5.00 yıldız(lar) 2 Değerlendirme
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 114
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 24
