HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Niye bütün bilişimler konuya olumsuz bakıyor , sadece yardım etmek amacıyla açılmış bir konu olamazmı
İnsanlara yardım etmen iyi birşey
Teşekkür ederim.
Merhaba.
Kendi fikrimi söyliyim, siz büyük ihtimal bir düşme yer sağlayıcı belgeli bir domain aktif ettiniz.
Ve sizden bilişim hakkında yardım istediği zaman kişi/ler kendi sitenizin adresini vereceksiniz (bu firmadan alabilirsiniz) şeklinde.
Turkmmo'da rankınız onaylanmadığı için büyük ihtimal saman altından su yürüteceksiniz.
Bu durumda "ÜYE"leri dolandırıp, paralarını yiyeceksiniz.
NOT: Şahsi düşüncem...
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Kesinlikle kar amacı gütmediğimi baştan belirtmek istiyorum. En büyük korkum haram mal yemektir. Düşüncenize saygı duyarım. Ama şundan emin olabilirsiniz ki daha bu konuyu açalı 1 gün olmadan herkes yazmaya başlamış. ve ilk sorumda şuydu, Rekorbilişim eski bir bilişim buna güvenip alabilir miyim ? Sizi tanıdığım için şiddetle tavsiye ettim.
Her neyse teşekkür ederim yorum yapan herkese..
Eğer arkadaş danışmanlığını delillerle yapacaksa ( ki ben buna inanıyorum ) oldukça faydalı bir konu olacaktır.
En azından multi hesaplarla "Nasıl bilirsiniz?" e verilen oylardan, yan hesaplar / arkadaşlar ve zorlama yoluyla "Süper bilişim" yorumlarından kat be kat iyidir.
En azından multi hesaplarla "Nasıl bilirsiniz?" e verilen oylardan, yan hesaplar / arkadaşlar ve zorlama yoluyla "Süper bilişim" yorumlarından kat be kat iyidir.
Firma olarak konuya yazmak ne kadar mantıklı muamma. Ama yazmadan geçemeyecem.
@büyükweb neden bu kadar üstüne düştünüz konunuz anlam vermek istemiyorum
@eroa124 neden bu konuyu açma ihtiyacı duydunuz, anlam versemde gereksiz olarak düşünüyorum, çunki sizin bir deneme modluğunuz - mod veya tm üyeliğiniz yok. Dolayısıyla forum ekibinden değilsiniz. Tecrübelerim demek yerine konuyu şöyle açıp, [ARKADAŞLAR SW ALDIGINIZ FIRMALARI DEGERLENDIRMEK ISTERMISINIZ] gibi bi konu açıp herkesin yorumlarını derleyip toplayıp, sizi danışman seçecek kişilere konudan yardımcı olsanız daha mantıklı.
Şimdi ben konuya güzel konu desem, birbirimize yandaş diyecekler sizin için
Şimdi ben konuya gereksiz desem, rahatsız oldu diyecekler.
Ne diyelim hayırlı olsun. Boş bi yorum oldu ama, önerilerime çevirmeyi düşünün derim.
@büyükweb neden bu kadar üstüne düştünüz konunuz anlam vermek istemiyorum
@eroa124 neden bu konuyu açma ihtiyacı duydunuz, anlam versemde gereksiz olarak düşünüyorum, çunki sizin bir deneme modluğunuz - mod veya tm üyeliğiniz yok. Dolayısıyla forum ekibinden değilsiniz. Tecrübelerim demek yerine konuyu şöyle açıp, [ARKADAŞLAR SW ALDIGINIZ FIRMALARI DEGERLENDIRMEK ISTERMISINIZ] gibi bi konu açıp herkesin yorumlarını derleyip toplayıp, sizi danışman seçecek kişilere konudan yardımcı olsanız daha mantıklı.
Şimdi ben konuya güzel konu desem, birbirimize yandaş diyecekler sizin için
Şimdi ben konuya gereksiz desem, rahatsız oldu diyecekler.
Ne diyelim hayırlı olsun. Boş bi yorum oldu ama, önerilerime çevirmeyi düşünün derim.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 76
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
