HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
haklısın bende şuana kadar hiç bir bota para yatırmadım yatırmamda benimde durumum yok .Zaten gereksizDostum ben parayla alamam.Durumu olmayanlar var düşünen yok?Var ama benim de günlük yaşantım var.
Birtek wolfteama 7 lira yatırmıştım bidahada yatırmadım.Teşekkürler. Oyun içi 1-2 resim eklerseniz. Oyuna başlıyacak arkadaşlar için yararlı olabilir
düzenliyorum modum teşekkür ederim konumu açtığınız içinTeşekkürler. Oyun içi 1-2 resim eklerseniz. Oyuna başlıyacak arkadaşlar için yararlı olabilir
Bu normal darkorbit gibi sıralamaya baktım sağlam gemiler var burdan 0 dan başlamak anlamsız değilmi sizce ?
Değil hatta diğer darkorbite göre burası ço kboş.Tabi DARKORBİT'te çok boş server biliyorum gündüz 50-100 kişi arası giriyor ve hepside kötü bir durumda olanlar hatta paylaştığım çar o servere ait ama RAMBLER'da çok iyi yerdir.Boştur hele gündüzleri...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 663
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
