kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Xp KASMA SORUNU [YARDIM]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RazieLL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

3 Aydır Kullandığım Bir Pc Var.3 Aydır Hiç Bir Kasma Sorunu Yoktu.Bugün Pc Açılışında Gariplikler Sezdim.Pc Hızlıca Açılıyor.Sol Alttaki Singeler Normalde 7 Tane,Sadece 2'si Geliyor.3 Dk Kasıyor Ve Açılış Müziği İle Kasma Derecesi Azalıyor ( Bitmiyor ).Metin2 Gibi Düşük Sistemli Oyunda Bile Kasma Yapıyor.CCleaner İle Tarattım 89 MB Silindi.Gereksiz Tüm Dosyaları Kaldırdım Ama Sonuç Aynı.Antivirüs Programını Sildim Deneme Amaçlı Hiç Bir Değişiklik Olmadı.ESET 32 Yükledim Hala Aynı.

Sistemim=

2 GB 400Hz DDR Ram
128 Mb INtel Ekran Kartı
P4 HT 2.8 Ghz İşlemci
80 GB Barracuda HDD (IDE)
Windows XP Sp3 Orjinal

Tarayıcım=Mozilla (Video İzlerken Bile Kasıyor)

Netim=FİBERNET 20Mbps TTNET



Arkadaşlar Disk Birleştirme Yapınca Tüm .exe Dosyaları Açılmaz Oluyor.





CİDDİ CİDDİ ''Pc Çöpe At'' ''Formatla Gitsin'' Tarzı Şeyler Söylemezseniz İyi Olur.

Eski haline dönmesi için format atmalısın o zaman hızlanır eski haline döner.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst