mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Xp KASMA SORUNU [YARDIM]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RazieLL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eğer C de Windows dosyalarının olduğu bölümlerde hasarlar varsa takılmalar vs. olmaları çok normaldir,Tahminime göre Bad Sectör'dür o hatalarda.Bendede band sectör var harddisk eski olduğunda zamanla böyle sorunlar çıkıyor.
Çözüm olarak;
1)Bad sectör temizleyen programlar var bende denedim ve %40 a gelene kadar ortalama %20 lik bir bad sectörlük alanı 3 günde tamamladı.Tabi bad sectörler az ise bu süre azalır.Bad sectör olup olmadığını anlamak için HD Tune isimli programla HardDiskini tarat.İnternette kullanımı konusunda daha çok bilgi alabilirsin.
2)(Benim yaptığım)Bir forumdan Alıntı;
Daha sonra WINDOWS sistemini Temiz alana kurabilirsin.
3) Low Level Format; Bu HardDiskinin Tamamen aldığın günkü haline dönmesini sağlar.Bu yönetm ile çoğu Bad sectörden kurtulunduğu söyleniyor ancak.Bu en son çare olmalı çünkü HardDiskini bozabilir.

-----

Macun eskimiş olması Sistemini çok etkileyeceğinin sanmıyorum.Ancak İşlemci hızını etkilemeside çok büyük olasılık yani eğer yenileybiliyorsan yenile.

PC'nin orjinalinde zaten bir adet fan varsa yetmesi gerekiyor.Fanın eskimişse veya çalışması sorunlu hale gelmişse yetmeyebilir.Bu durumda Pc'yi Açıklık bir alana koymanın kesinlikle çok etkisi olur.Eğer yetmezse ek fan desteği alabilirsin.Laptop ise zaten altına koyulan ek fanlar satılıyor.
7 Saatlik Onarmadan Sonra Avastı Kurdum.12 Vriüs Temizlendi.Macunu Yeniledim.Eski Kasadaki Fanı Taktım Ve İsiyi Kontrol Altına Aldım. Şu Anlık Bir Sorun Yok İnş Böyle Devam Eder.Tşk.
 
Eğer C de Windows dosyalarının olduğu bölümlerde hasarlar varsa takılmalar vs. olmaları çok normaldir,Tahminime göre Bad Sectör'dür o hatalarda.Bendede band sectör var harddisk eski olduğunda zamanla böyle sorunlar çıkıyor.
Çözüm olarak;
1)Bad sectör temizleyen programlar var bende denedim ve %40 a gelene kadar ortalama %20 lik bir bad sectörlük alanı 3 günde tamamladı.Tabi bad sectörler az ise bu süre azalır.Bad sectör olup olmadığını anlamak için HD Tune isimli programla HardDiskini tarat.İnternette kullanımı konusunda daha çok bilgi alabilirsin.
2)(Benim yaptığım)Bir forumdan Alıntı;
Daha sonra WINDOWS sistemini Temiz alana kurabilirsin.
3) Low Level Format; Bu HardDiskinin Tamamen aldığın günkü haline dönmesini sağlar.Bu yönetm ile çoğu Bad sectörden kurtulunduğu söyleniyor ancak.Bu en son çare olmalı çünkü HardDiskini bozabilir.

-----

Macun eskimiş olması Sistemini çok etkileyeceğinin sanmıyorum.Ancak İşlemci hızını etkilemeside çok büyük olasılık yani eğer yenileybiliyorsan yenile.

PC'nin orjinalinde zaten bir adet fan varsa yetmesi gerekiyor.Fanın eskimişse veya çalışması sorunlu hale gelmişse yetmeyebilir.Bu durumda Pc'yi Açıklık bir alana koymanın kesinlikle çok etkisi olur.Eğer yetmezse ek fan desteği alabilirsin.Laptop ise zaten altına koyulan ek fanlar satılıyor.
7 Saatlik Onarmadan Sonra Avastı Kurdum.12 Vriüs Temizlendi.Macunu Yeniledim.Eski Kasadaki Fanı Taktım Ve İsiyi Kontrol Altına Aldım. Şu Anlık Bir Sorun Yok İnş Böyle Devam Eder.Tşk.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst