mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bitek Benimi Görüyolar lan amk ( İbot)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan serdar279
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 358
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bot kullanırken yakalanmışım 71 saat banlamışlar amk Bissürü kişi görüyo bitek benmi suçluyum ayarlarımmı kötü anlamadım yardım edin :(:(
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sana edebileceğim tek bir yardım var bende ban yedim şuan serverler boş yeni çar aç 1gün ibot 1gün kbot 3 gün merkava deneme süreleri kulln azda olsa yardımı dokunur bide soğuk su iç diyecemde oruçluyoz :D
 
hayır ya lisans aldım ben gemi leo ful lf3 1 iris 5flax diroitlerde lf2 ful extra diziyodum güzelcene off beklicez 3 gün
 
hayır ya lisans aldım ben gemi leo ful lf3 1 iris 5flax diroitlerde lf2 ful extra diziyodum güzelcene off beklicez 3 gün

yeni bir çar aç bence bir kere yakaladılar kullanırsam hemen yakalarlar tamamen kapatılır hesabın açıldımı sat :D.Bu PBDO BOTUN gözünü sevem keşke açık olsaydı 1.5 ay rahat kullandım geçen yaz hiçbirşey olmadı.Bedavaydı bide
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst