HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[sıze=5]merhaba arkadaşlar ben ibotta kasıyorumda saatte ortalama 2-3 k uri kasıyrum lf3 le hızı fulledimde şimdi iris almaya geçtim 1 tane aldım şimdi 2. Irisimi alıyım yoksa o irisi lf3 ledikten sonramı 2. Yi alıyım karar veremedim yardımcı olursanız sevinirim bide havoc nasıl elde edicem ?[/sıze]
bence ilk 4 5 irisi al sonra crediyle al irisleri lf3 başla ama ilk 10 15 tane lf3 yoksa direk lf3 başla cünkü kutu botuna bırakırsan sürekli 5 6 güne ban yersin
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
