HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Nerden indirdin? 

w8 aslında hoş bir görünüşe sahip, ben notebook 'ta kullanıyorum , facebook,mail okumak v.b internette olan işlerimi yapıyorum hayırlı olsun.
oyundada w7 öneririm fakat , bende şöyle bir sorun var w7'de xp teması kullanırım alıışkanlık olsa gerek
oyundada w7 öneririm fakat , bende şöyle bir sorun var w7'de xp teması kullanırım alıışkanlık olsa gerek

Teşekkür Ederim.hayırlı olsun
Öyle Ama Benim Oynadıgım Oyunların Desteklememe sorunlarınız çözdüm Sıkıntı yokw8 aslında hoş bir görünüşe sahip, ben notebook 'ta kullanıyorum , facebook,mail okumak v.b internette olan işlerimi yapıyorum hayırlı olsun.
oyundada w7 öneririm fakat , bende şöyle bir sorun var w7'de xp teması kullanırım alıışkanlık olsa gerek![]()

Ö.m Atarsanız Link Atabilirm ?Nerden indirdin?![]()
Teşekkür EderimŞahsen ben önermiyorum ama hayırlı olsun
TeşekkürlerHayırlı olsun.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 94
