xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Windows 8 Kurdum :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan apaciaydin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 549
w8 aslında hoş bir görünüşe sahip, ben notebook 'ta kullanıyorum , facebook,mail okumak v.b internette olan işlerimi yapıyorum hayırlı olsun.
oyundada w7 öneririm fakat , bende şöyle bir sorun var w7'de xp teması kullanırım alıışkanlık olsa gerek :D
 
hayırlı olsun
Teşekkür Ederim.

w8 aslında hoş bir görünüşe sahip, ben notebook 'ta kullanıyorum , facebook,mail okumak v.b internette olan işlerimi yapıyorum hayırlı olsun.
oyundada w7 öneririm fakat , bende şöyle bir sorun var w7'de xp teması kullanırım alıışkanlık olsa gerek :D
Öyle Ama Benim Oynadıgım Oyunların Desteklememe sorunlarınız çözdüm Sıkıntı yok :o
Nerden indirdin? :D
Ö.m Atarsanız Link Atabilirm ?
Şahsen ben önermiyorum ama hayırlı olsun
Teşekkür Ederim
Hayırlı olsun.
Teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst