HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Ben hamachi kurdum.Hamachili PvP'lerin ağlarına katılıp üye oluorum.Mc set indiriorum yeni metin2 kuruorum icine seti atıorum.LOG HATALARI VERIORLAR.onun icin locale tr addr'yi siliorum.Set guild mark path hatası icin dosyalar indirip packa atıorum.Mc txt'ye hamachili pvpnin mc IP'sini yazıorum mc exe'ye qiriorum ama tıkladığım anda açılıp kapanıyor.BAŞKA HAMACHILERI DE DENEDIM,BAŞKA SET GUILD MARK PATH pack dosyaları da indirdim, başka mc setler de indirdim.başka başka denedim ama hep aynı sorun.NEDEN ACABA? YARDIM LUTFEN!?

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 231
