Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

Yeni telefonum Samsung Galaxy Note2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Eddard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 851

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba,
Uzun bir süre nokia 6303 kullanıyordum.Yeni bir telefon almanın vakti gelmişti.
Aslında telefonu alalı biraz oldu ama konusunu yeni açıyorum.

Galaxy Note2, 5.5 inç şuanda phtablet konumunda.Çoğu kişi için büyük gelebilir,ama belli bir süre sonra insan alışıyor gayet hızlı şu ana kadar hiç bir problem yaşamadım.Bilgisayar olmasa da olur diyebileceğim bir telefon.

Aklında yeni bir telefon düşüncesi olan varsa,tavsiyemdir.Samsung Galaxy s4 denedim. note2 işlemci bakımından olsun bir çok konuda galaxy s4 ile kafa tutacak hatta geçebilecek bir telefon bence. S4 ile arasında kamera farkı var onun dışında s4de bir kaç şekil özellik daha bulunuyor.

Ama genel olarak telefonumdan memnunum.

İşte kamera görüntüsü (8MP ARKA KAMERA) ;



Bu da telefonun kendisi ;


 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst