Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

AsiServers - Bor Bilişim - Fb Sunucu ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mcr4p38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Fbsunucunun bor bilişim olduğu zaten kanıtlandı önceden. geçmişi açarsak savcıyım dediğin konuşmaları da yayınlarım . Sorun yok :o

Tıpkı Çocuk Tıpkı .

Neyse Adminlerin Konuyu Kapatmasını Bekliyorum . @tuxuuu;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bilgisayarım olsa sorun olmayacak da işte yok kaldı ki ben reklam konularına bakmıyorum.Son olarak da rankı veren arkadaşımız SuFLeR neden verdiğini arkadaşa söyleyin biz zaten fbsunucu olduğunu biliyorduk tuxuuu ile beraber ıpden araştırma yaptık fakat reklam konusu olduğu için ve o zaman rankı da yoktu birşey yapmadık ama daha şimdi gördüm bugün rankı almış rankı veren arkadaşımız detaylı araştırmamış dikkatsizliğine gelmiştir.Dediğin gibi şuan telefondan giriyom bilgisayarım bozuk tuxuuu mesaj atıyom bakıcak rankı alınsa bile reklam için birşey yapamayız.
 
Bilgisayarım olsa sorun olmayacak da işte yok kaldı ki ben reklam konularına bakmıyorum.Son olarak da rankı veren arkadaşımız SuFLeR neden verdiğini arkadaşa söyleyin biz zaten fbsunucu olduğunu biliyorduk tuxuuu ile beraber ıpden araştırma yaptık fakat reklam konusu olduğu için ve o zaman rankı da yoktu birşey yapmadık ama daha şimdi gördüm bugün rankı almış rankı veren arkadaşımız detaylı araştırmamış dikkatsizliğine gelmiştir.Dediğin gibi şuan telefondan giriyom bilgisayarım bozuk tuxuuu mesaj atıyom bakıcak rankı alınsa bile reklam için birşey yapamayız.
Eğer Bu konuda admin sessiz kalırsa ,

Sonrasında kimse gelip bu forumda adalet var demesin çünkü admin forum kurallarını çiğnemiş olcak eğer o reklam kalkmazsa. Reklamın ücreti neyse amacı paraysa ben veriyim reklamada gerek yok yani adalet için 150 tl değil hayatımızı veririz yeterki gençlerimiz kardeşlerimiz soyulmasın !

@admin; reklam iptal edilmicekse ücreti neyse ben karşılıcam ama o reklam ve bu sahtekar firma bu forumdan uzaklaştırılıcak.

Yeterli kanıt delil ve benzeri herşeyi sunduk size. İyi Forumlar.

Ek olarak , Hosting Rankı Bulunmayan Firmalar Forumda Hosting vs. Ticareti Yapamaz. Forum Kuralları
 
Son düzenleme:
Eğer Bu konuda admin sessiz kalırsa ,

Sonrasında kimse gelip bu forumda adalet var demesin çünkü admin forum kurallarını çiğnemiş olcak eğer o reklam kalkmazsa. Reklamın ücreti neyse amacı paraysa ben veriyim reklamada gerek yok yani adalet için 150 tl değil hayatımızı veririz yeterki gençlerimiz kardeşlerimiz soyulmasın !

@admin; reklam iptal edilmicekse ücreti neyse ben karşılıcam ama o reklam ve bu sahtekar firma bu forumdan uzaklaştırılıcak.

Yeterli kanıt delil ve benzeri herşeyi sunduk size. İyi Forumlar.
Daha fazla bişi demeye gerek yok kanaatimce herşey açık ve net.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst