HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eskiden Hep İsterdim Lisenin Bitmesini Ama Ne salakmısım. Bitince Hayat Okulunun Başlayacagını de bilmezken 
Lisede bitti.. artık Üniversite. puanlar da iyi
2. Öğretim Bilgisayar Mühendisliği.
Sizelere bir tavsiye daha yol varken lisenin yada okulun tadını çıkarın

Lisede bitti.. artık Üniversite. puanlar da iyi
2. Öğretim Bilgisayar Mühendisliği. Sizelere bir tavsiye daha yol varken lisenin yada okulun tadını çıkarın

Hayırlı olsun dönerci lise hayatımı bende özlüyorum nedense![]()
Saolasun Macuncu.. lise hayatı bir başka ya.. artık oda bitti şimdi hayat okulu var ya bir yere tutunacağız ya da....

Hayırlı Olsun Usta![]()
saol usa
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 6K
