Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Liseye Veda

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan frenick
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
4 Senelik Lise Hayatımın Bitmesine 4 Gün Kaldı :)) Elektrik Elektronik Bölümü Okuyordum İnş Bu Hafta Sonu Mezun Olacağım.Bi Yandan Üzülüyorum Lise Ortamı Cok Farklı Bi Ortam Hiçbiryerin Yerini Tutacağını Sanmıyorum. Belikide Okulun Sadece Erkeklerden Oluşmasıydı Orasıda Ayrı Bi Ortamdı Herneyse Bu Notlarla Mezun Oluyorum.Diğer Liseye Başlayacak Olan arkadaşlara Başarılar Dilerim.

nyp4w.png

notların çok iyi bence :) bende elektrik elektronik bölümündeyim dallara ayrıldık bakalım benim için nasıl geçecek :)
Hayırlı olsuun :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst