HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hayırlı Olsun
4 Senelik Lise Hayatımın Bitmesine 4 Gün Kaldı) Elektrik Elektronik Bölümü Okuyordum İnş Bu Hafta Sonu Mezun Olacağım.Bi Yandan Üzülüyorum Lise Ortamı Cok Farklı Bi Ortam Hiçbiryerin Yerini Tutacağını Sanmıyorum. Belikide Okulun Sadece Erkeklerden Oluşmasıydı Orasıda Ayrı Bi Ortamdı Herneyse Bu Notlarla Mezun Oluyorum.Diğer Liseye Başlayacak Olan arkadaşlara Başarılar Dilerim.
![]()
notların çok iyi bence
bende elektrik elektronik bölümündeyim dallara ayrıldık bakalım benim için nasıl geçecek 
Hayırlı olsuun

notların çok iyi bencebende elektrik elektronik bölümündeyim dallara ayrıldık bakalım benim için nasıl geçecek
Hayırlı olsuun![]()
Teşekkürler 10.Sınıfmı ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 656
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 839
