mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hakan Özdemir den Makale...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hakanozdemr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 848

Sizce de haklımıyım?

  • Haklı

  • Haksız


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

kardeş snn gibilere lafım yok lafım bilişimlerde hiç bir özen göstermeden satıyorlar server leri çocuklara birçok çocugun ailesi bilmiyor açtıgını ve ben metin2 yi 2004 den beri oynuyorum esiden böylemiydi ya herkes kardeş gibiydi şimdi artan server sayısı yüzünden hiç kimse nerde kime güvenecegini bilmiyor he hamachi açan çocuklar açsınlar onlara sözm yok ama hamazhide profesyonelleşsiler ondan sonra adam akllı 1 ay sonra kapanmayacak bi sw açsınlar


öncelikle sunu söyleyeyim bilişimciler sonucta malzemesini satmayı amaçlıyor. haklı olarak. çocuklara satma vs. gibi bir olay söz konusu değildir. ailelerinin izni konusu yine ailelerini ilgilendirir. bizim karsma laf söyle gibi bir durum ortaya çıkamaz.
evet eski bir oyuncu olarak eskinden böyle değildi. ama çocukların böyle işler yapması hoşuma gidiyor. hamachi konsu ise örnekti bundan 5 6 sene önce pvp server yoktu bilirsin. 1 ay sonra kapatmayacak bir sw konusu ise arkadasım 2 3 yıllı prof serverler bile kapanıyor çocugunki kapanmıs ne ki ? mantılı olarak soruyorum. amacım senı baltalamak veya konunu kötülemek değil, aksine yalnıs bir düşünceni düzeltmek istiyorum. konu açık bir işlem yapmıcagım. kişiler yorumlarını yazabilir bu bn düşümcem.

iyi forumlar.
 
öncelikle sunu söyleyeyim bilişimciler sonucta malzemesini satmayı amaçlıyor. haklı olarak. çocuklara satma vs. gibi bir olay söz konusu değildir. ailelerinin izni konusu yine ailelerini ilgilendirir. bizim karsma laf söyle gibi bir durum ortaya çıkamaz.
evet eski bir oyuncu olarak eskinden böyle değildi. ama çocukların böyle işler yapması hoşuma gidiyor. hamachi konsu ise örnekti bundan 5 6 sene önce pvp server yoktu bilirsin. 1 ay sonra kapatmayacak bir sw konusu ise arkadasım 2 3 yıllı prof serverler bile kapanıyor çocugunki kapanmıs ne ki ? mantılı olarak soruyorum. amacım senı baltalamak veya konunu kötülemek değil, aksine yalnıs bir düşünceni düzeltmek istiyorum. konu açık bir işlem yapmıcagım. kişiler yorumlarını yazabilir bu bn düşümcem.

iyi forumlar.

kardeş hamachi sw kurup hakkıyla profesyonelleşmeye çalışn arkadaşları bende destekliyorum sen beni yanlış anlamışın tek söylemek istedigim bu çocuklar profesyonelleştiksen sonra gelip vps server açmaları nedeni ise profesyonel arkadaşlarımız uzun ömürlü server açtıgında user bulamamaları admlar 1 ayda user çekiyo 20-30 online yapıyo çat sw ler i kapatıyolar benm demek istedigim sorun bu !!!!
 
kardeş hamachi sw kurup hakkıyla profesyonelleşmeye çalışn arkadaşları bende destekliyorum sen beni yanlış anlamışın tek söylemek istedigim bu çocuklar profesyonelleştiksen sonra gelip vps server açmaları nedeni ise profesyonel arkadaşlarımız uzun ömürlü server açtıgında user bulamamaları admlar 1 ayda user çekiyo 20-30 online yapıyo çat sw ler i kapatıyolar benm demek istedigim sorun bu !!!!


işin acıkcası bu konu canımı sıkmaya basladı. prof olduktan sonra açsın diorsun adamlar zaten uzman olmak için açıorlar o swleri senın sorunun swnene user bulamamak mı yap tanıtım bul. sorunun

konu tartısmaya dönucek. zaten bu konuyu kitliyorum !
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst