mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hakan Özdemir den Makale...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hakanozdemr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 848

Sizce de haklımıyım?

  • Haklı

  • Haksız


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bugün 20 Mayıs 2013 belki kimse için bir önemi yok ama nedense benim içinde yok arkadaşlar neyse boş konuları bırakalım ben bu konuyu neden açtım ?
Cevap : Türkiye de bir şeyler yapmak isteyenler var ama yapamıyorlar - Neden ?
Cevap : Çok fazla çocuk yaşta metin2 private server var ve user ler hangisine gidecegini bilmiyor bugün userden çok GM var bunun tek nedeni bilişimlerin uygun fiyatlar snması degil bunun tek nedeni kuranların çocuk yaşta olması kuranlar çocuk yaşta olunca da haliyle adam gibi sw yapmayı bilenlerin sw si tutmuyor user nereye gidecegini bilmiyor bugün Türkiye de 1000 in üstünde Metin2 pvp server var şimdi size soruyorum arkadaşlar buna bir dur denmeli herkes ha diyince sw açamamalı
 
ya arkadaslar ne dir bu çocuklarla alıp veremediğiniz ?

ya siz metin2 oynamaya başladıgınızda kaç yasındaydınız ? herşeyi geçtim kendı pvp kurma hayalinizin oldugunda kaç yasındaydınız ? ya onlar bir şeyler denemek istiyorlar bişiler yapabildiklerini ıspatlamak istiyorlar...

bn ilk pvpmi 14 yasında açtım hamachi idi ama bn yapmıstım. ya babama gösterdiğimde gözleri dolmustu adamın oglum bişiler yaptı die... ya simdi soruyorum... onlarda böyle ise ?

bence bu tür konular açarak kendınızı düşüyorsunuz.

bn çocukların bu tür girişimlerde bulunmasını TAM destekliyorum. değişik düşünceleri olanları bilemem.
 
ya arkadaslar ne dir bu çocuklarla alıp veremediğiniz ?

ya siz metin2 oynamaya başladıgınızda kaç yasındaydınız ? herşeyi geçtim kendı pvp kurma hayalinizin oldugunda kaç yasındaydınız ? ya onlar bir şeyler denemek istiyorlar bişiler yapabildiklerini ıspatlamak istiyorlar...

bn ilk pvpmi 14 yasında açtım hamachi idi ama bn yapmıstım. ya babama gösterdiğimde gözleri dolmustu adamın oglum bişiler yaptı die... ya simdi soruyorum... onlarda böyle ise ?

bence bu tür konular açarak kendınızı düşüyorsunuz.

bn çocukların bu tür girişimlerde bulunmasını TAM destekliyorum. değişik düşünceleri olanları bilemem.

kardeş snn gibilere lafım yok lafım bilişimlerde hiç bir özen göstermeden satıyorlar server leri çocuklara birçok çocugun ailesi bilmiyor açtıgını ve ben metin2 yi 2004 den beri oynuyorum esiden böylemiydi ya herkes kardeş gibiydi şimdi artan server sayısı yüzünden hiç kimse nerde kime güvenecegini bilmiyor he hamachi açan çocuklar açsınlar onlara sözm yok ama hamazhide profesyonelleşsiler ondan sonra adam akllı 1 ay sonra kapanmayacak bi sw açsınlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst