Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Eski Metin2 :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ThePeaRGame
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hamachi tadından yenmezdi eskiden çok eğlenceliydi :)
 
Kesinlikle ama hiç farklı yönden baktınızmı olaya ? Ben şöyle düşünüyorum metin2 den sıkılma ınsanların artık neden tercih etmiyor bu soruların cevabı kişisel fikrim tabi;
1: Artık metin2 eskiden daha çok emek veren ve küçük miktarlardada nakit katan herkes oyundan zevk alabiliyordu.Şimdi ise sadece para yatıranlar gelişebiliyor ve item yapabiliyor
2: Eskiden uçuk lvller ve itemler yoktu şimdi ise 90 lvl altı karakter çok az bu nedenlede oyunda gruplaşmalar ve eşitsizlik meydana geliyorki buda sıkılmamıza yol açıyor .Yani metin2 hep aynıydı sadece karakter durumunuz ve bakış açınız belirliyor bazı şeyleri :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst