HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Windows xp kullanıyorum 6 yıldır almadıgım hatayı ilk defa dün aldım ve hiçbir şekilde çözemedim.İnternette bulunan bütün çözümleri dxdiag ivme ve oyunu silip kurma ama ivme çözümünde 2 e getirin demiş çözümde ben getirince aynı hatayı alıyorum sadece 4 yapınca girebiliyorum oda oyunda hem kırmızı karıncanmalar oluyor hemde 2 dk sonra kasıp monitor yanım sönmeye başlıyorum reset atmadanda gelmiyor artık diger oyunlarda çalısmıyor ivmeyi elleyince bi çözüm lütfen bilgisayar kafayı yedi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Sabit
- Cevaplar
- 46
- Görüntüleme
- 11K
