berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

bu da benim videom arkadaşlar :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan murder1993
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 646

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kardeş yanlış anlama ama Orda Botla Palla toplamaya gidenleri Kesmişsin bana öyle olduğunda Aklımdan ne Geçerse Sövüyorum :D

Bu arada Video +Müzik Uyumu Güzel Olmuş Pvp Haritasında Takıl
!

Yorumun için tşk ederim pvp seçimi ve bot olayına gelince artık oyun oto ya döndü sende biliyorsun bunu pvp de en az 1-1.5 saat gezdim dişime göre rakip gelmedi tek tük ezikler geçti onları da koymak istemedim. Bot olduğu sürece herkes botta veya kapıda ya oto kescen ya da cubi dagıtcan cubi ye de pc yetmiyor o haritalarda bile kasıntıyı farketmişsindir. Ancak daha güzel ve eğlenceli bir video çekmek için uğraşıyorum çekince inş onu da sizlerle paylaşacağım.

Videoları normalde tamamen izlemem ama sıkılmadan izledim. Muzik seçimleri iyi.

tşkler :)
 
Ben herşeyi anladim ama o roketle neden ez kötü roketten :D Gemi felan full ama roketler ... :D :D :p

Anlamadım biraz daha açık konuşursan iyi olur :)

güzel video adam seçmekte zorlanıyorsan karıştırıcı lazımsa kapanmadan :)
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2570685-sh-it-darkorbit-yardimci-program.html

Programsız savaşma taraftarıyım. Kullanmadım kullanmam kendi elimle en iyisini yapmam lazım zorlanma konusuna gelince de kullandıgım program çok kasıyordu pc deki kasmalar yüzünden de tutma sorunu fazlasıyla yaşadım malesef.
Yorumlarınız için ayrıca tşk ederim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst