HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
pekiBot um yok alınca Hemen Gelirim![]()
arkadaşlar oylamaya katılın lütfen
Çok güzel olabilir , şahsen ben katılıyorum bu düşünceye , Ama durumu iyi olupta katılmak istemeyenler çoğunluktadır diye düşünüyorum
Ve İNT10 gibi bir server olabilir, Ortalığı yıkarız bence
bende int10 da oynuyorum mmo'yum

bende int 10dayım fakat eic sorun olmaz sanırım şeref puanın çokmu ?bende int10 da oynuyorum mmo'yum![]()
bende int 10dayım fakat eic sorun olmaz sanırım şeref puanın çokmu ?
10 mil şeref puanı var . rank 800 lerdemi ne
hmm benmi mmoya geçsem yada yeni açarm daha bişey yapmadım zaten10 mil şeref puanı var . rank 800 lerdemi ne

