mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

TMMO Darkorbit klanı [ Anket ]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dokiky007
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 45
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

Klan kuralımmı ?

  • EVET

  • HAYIR


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar
Bİr süredir darkorbit oynamıyorum ve kafama dank etti tekrar başlamak istedim

Kolay bir serverde veya bize sabah onlara gece olan bir server bulalım veya güclü bir arkadaşlarımızın olduğu bir servere geçelim ( tr serverlerde olabilir )

Herşeye yeni baştan turkmmo olarak güclenelim

Para toplayıp vds bile alabiliriz boting yaparız klandakilere veya olan birinden rica ederiz




Katılmak isteyen arkadaşlar Katılmak istiyorum yazarsa ve server önerisi yapabilirse sevinirim


-------------------------------------


Klan seçilmiştir-- İnt10(global avrupa 4) Şirket = MMO
KLANA GİRMEK İSTEYENLER hernos 'A ULAŞABİLİRLER
Klan adı One Man Army dır aramadan bulamayanlar One yazıp arasın ordan bulular
 
Son düzenleme:
Çok güzel olabilir , şahsen ben katılıyorum bu düşünceye , Ama durumu iyi olupta katılmak istemeyenler çoğunluktadır diye düşünüyorum

Ve İNT10 gibi bir server olabilir, Ortalığı yıkarız bence
 
Depent bu konuyu bir süre sabite alalımmı? Baktıkki katılmayacak cok indirp kilitleriz
 
Tr2 serverinde 45 Lf-4 gemim şahsen bulunmakta , fakat clanımızdan memnunuz adam gibi clana sadık güvenilir kisileri alıyorlar forumdan bazı tanıdıgım kısıler ıcın tolerans gosterıp aldırabılırım . Eger yamuk yaparsa o aldırdıgım kısı kara listeye alınır ve gemisi fullendigi gibi irislerini patlatıyoruz.
 
Tr2 serverinde 45 Lf-4 gemim şahsen bulunmakta , fakat clanımızdan memnunuz adam gibi clana sadık güvenilir kisileri alıyorlar forumdan bazı tanıdıgım kısıler ıcın tolerans gosterıp aldırabılırım . Eger yamuk yaparsa o aldırdıgım kısı kara listeye alınır ve gemisi fullendigi gibi irislerini patlatıyoruz.

olabilir fakat biz tmmo olarak bir klan açalım diyoruz :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst