HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar
Bİr süredir darkorbit oynamıyorum ve kafama dank etti tekrar başlamak istedim
Kolay bir serverde veya bize sabah onlara gece olan bir server bulalım veya güclü bir arkadaşlarımızın olduğu bir servere geçelim ( tr serverlerde olabilir )
Herşeye yeni baştan turkmmo olarak güclenelim
Para toplayıp vds bile alabiliriz boting yaparız klandakilere veya olan birinden rica ederiz
Katılmak isteyen arkadaşlar Katılmak istiyorum yazarsa ve server önerisi yapabilirse sevinirim
-------------------------------------
Klan seçilmiştir-- İnt10(global avrupa 4) Şirket = MMO
KLANA GİRMEK İSTEYENLER hernos 'A ULAŞABİLİRLER
Klan adı One Man Army dır aramadan bulamayanlar One yazıp arasın ordan bulular
Bİr süredir darkorbit oynamıyorum ve kafama dank etti tekrar başlamak istedim
Kolay bir serverde veya bize sabah onlara gece olan bir server bulalım veya güclü bir arkadaşlarımızın olduğu bir servere geçelim ( tr serverlerde olabilir )
Herşeye yeni baştan turkmmo olarak güclenelim
Para toplayıp vds bile alabiliriz boting yaparız klandakilere veya olan birinden rica ederiz
Katılmak isteyen arkadaşlar Katılmak istiyorum yazarsa ve server önerisi yapabilirse sevinirim
-------------------------------------
Klan seçilmiştir-- İnt10(global avrupa 4) Şirket = MMO
KLANA GİRMEK İSTEYENLER hernos 'A ULAŞABİLİRLER
Klan adı One Man Army dır aramadan bulamayanlar One yazıp arasın ordan bulular
Son düzenleme:
Çok güzel olabilir , şahsen ben katılıyorum bu düşünceye , Ama durumu iyi olupta katılmak istemeyenler çoğunluktadır diye düşünüyorum
Ve İNT10 gibi bir server olabilir, Ortalığı yıkarız bence
Ve İNT10 gibi bir server olabilir, Ortalığı yıkarız bence
Depent bu konuyu bir süre sabite alalımmı? Baktıkki katılmayacak cok indirp kilitleriz
Tr2 serverinde 45 Lf-4 gemim şahsen bulunmakta , fakat clanımızdan memnunuz adam gibi clana sadık güvenilir kisileri alıyorlar forumdan bazı tanıdıgım kısıler ıcın tolerans gosterıp aldırabılırım . Eger yamuk yaparsa o aldırdıgım kısı kara listeye alınır ve gemisi fullendigi gibi irislerini patlatıyoruz.
Tr2 serverinde 45 Lf-4 gemim şahsen bulunmakta , fakat clanımızdan memnunuz adam gibi clana sadık güvenilir kisileri alıyorlar forumdan bazı tanıdıgım kısıler ıcın tolerans gosterıp aldırabılırım . Eger yamuk yaparsa o aldırdıgım kısı kara listeye alınır ve gemisi fullendigi gibi irislerini patlatıyoruz.
olabilir fakat biz tmmo olarak bir klan açalım diyoruz

