HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Ben Basit Bir İndex Hazırladım ancak Facebook Lınkı yok Ne Yapmam Lazım ?
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

http://s3.dosya.tc/server2/dNMPMn/MaviKrallik_2_.rar.html Krdesim Bunun AYnısını Yaparsın Veya
İndex.phpyi aç hazırladığını
facebook beğenme butonunun Üstündeki Bos alana <p><?PHP echo $serverSettings['banner1']; ?> Bunu Yapıştır
Ayar.phpden ise $serverSettings['banner1']="Banner Linki "; // 1.Banner Kodu |
Bunuda server titlesinin altına yapıstırırsan olmuştur İns Anlamıssındır
aNLAMADIysan caspermt2@hotmail.com Detaylı Anlatıyım Rep Verirsen İyi Olur![]()
