kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Client'te Ses Yok

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rido1997
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 156

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar
Bu files'i kullanmaya başladım fakat client'te hiçbir ses yok, ne köy müzikleri ne de efekt sesleri, tamamen sessiz bir client. Bu sorunu nasıl giderebilirim ? client ve game source'leri var, neler yapmam gerekiyor ? birisi yönlendirebilirse çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.
 
merhaba, client source > eterpack içerisinde pack uzatınlarında BGM olarak mı yoksa SOUND olarak mı tanımlı seslerin bulunduğu pack dosyası onu incele. Sonrasında, tanımlı olan isimde dosyanın pack klasöründe olduğuna emin ol.
 
merhaba, client source > eterpack içerisinde pack uzatınlarında BGM olarak mı yoksa SOUND olarak mı tanımlı seslerin bulunduğu pack dosyası onu incele. Sonrasında, tanımlı olan isimde dosyanın pack klasöründe olduğuna emin ol.
Çok teşekkürler, ilgili klasördeki dosyaları inceledim fakat içinde ne bgm ne de sound olarak hiçbir şey göremiyorum, tam olarak hangi dosyalarda, hangi kodları aratmam lazım acaba ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst