HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kalp hastasıyım ve hastaneye yatmam gerekiyo 1 hafta boyunca sizlerle olamıcam kendinize iyi bakın Allaha emanet olun iyi forumlar![]()
Geçmiş olsun.
En Kısa Zamanda aramıza dönmen dileğiyle.
Birincisi ;Konunu bölüm ile alakası nedir ?
Bu bölümde üyelerin başına gelen herşey yazılır ukalalık yerine ! insan gibi geçmiş olsun diyebilirdin. Tabiki karışmıyorum sana 21. yüzyıl insanların çağı değil bunu bi kez daha kanıtladın.
Herkes kendini moderatör sanıyor artık.
Geçmiş Olsun,
Hasta Olduğunumu Kutluyoruz ? Kutlamalar Bölümüne Yazmışsında,
Kişiye laf atıyorsunda daha 2 gün önce okuldan uzaklaştırma aldım sevindim diye konu açıyorsun?
Gelmiş burda laf yapıyorsun.
Kişiye laf atıyorsunda daha 2 gün önce okuldan uzaklaştırma aldım sevindim diye konu açıyorsun?
Gelmiş burda laf yapıyorsun.
Sende Nedense Hep 3.Kişi Oluyorsun,
Bizim Burda 3. Kişiye Bişe Düşüyorda Sizin Orda Ne Düşer Bilmem,
Burda Yorum Atacağına Firmanla İlgilen Belki Şikayet Konunuz Azalır,
Sende Nedense Hep 3.Kişi Oluyorsun,
Bizim Burda 3. Kişiye Bişe Düşüyorda Sizin Orda Ne Düşer Bilmem,
Burda Yorum Atacağına Firmanla İlgilen Belki Şikayet Konunuz Azalır,
Benim anlatmak istediğim önce kendi yaptıklarına bakacaksın sonra diğer insanları yargılacaksın.
Firmaya laf atma hakkına sahip değilsiniz.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 43
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 56
