HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Ben ibot kullanıcısıyım ancak kaç gündür giremiyorum bu sorun herkese oluyor mu ve nedeni nedir ?
Yardımlarınızı bekliyorum.
Yardımlarınızı bekliyorum.
haberleri okumazmısın botlar kapalı şuanbot sitesinden açıklama [Darkorbit oyun yazılım yapısında zaman zaman köklü değişikliklere gitmektedir. Bu durumda botlarda yazılımlarını buna göre baştan tekrar düzenlemektedir. bu da zaman almaktadır. Sabrederek bekleyin çıkma zamanı belli değil ama çalışıldığını bilin. Kayıp süreleriniz ilave olacaktır bu konuda endişe etmeyin.][Yöneticilerden alınan bilgiye göre IBot yeni versiyon çıkış zamanı 7-10 gün arasıdır bilginize (30/03/2013 tarihi itibari ile) ] 

teşekkür ederim benim korkum kayıp zamandı cevabın için teşekkürler
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 41
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 89
Altın Konu
Candy Crush Seviye 2 Rehber
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 32
