HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Nick :Bytesteree-bytestere
Lvl : 113-103
Server adı : Voltran
Bırakma Sebebi :Artık gerçek hayata dönmek istiyorum işlerimle ve arkadaşlarımla zaman geçirmek... bazı sebeblerde var tabi oyuna kendini çok kaptıranlarda var sebeblerimden biriside bu..
Sevdiği Kişiler :Burada söylemeye gerek yok onlar kendilerini biliyorlar
Unutamadığı Anı :Server açıldığından bu yana ilk serverın boss larını kesişim ve tanıştığım değerli dostlarım.
Herkez kendine iyi baksın bu tür oyunlara kendinizi kaptırmayın fazla.
Lvl : 113-103
Server adı : Voltran
Bırakma Sebebi :Artık gerçek hayata dönmek istiyorum işlerimle ve arkadaşlarımla zaman geçirmek... bazı sebeblerde var tabi oyuna kendini çok kaptıranlarda var sebeblerimden biriside bu..
Sevdiği Kişiler :Burada söylemeye gerek yok onlar kendilerini biliyorlar

Unutamadığı Anı :Server açıldığından bu yana ilk serverın boss larını kesişim ve tanıştığım değerli dostlarım.
Herkez kendine iyi baksın bu tür oyunlara kendinizi kaptırmayın fazla.
Kardeşim benim yaNick :Bytesteree-bytestere
Lvl : 113-103
Server adı : Voltran
Bırakma Sebebi :Artık gerçek hayata dönmek istiyorum işlerimle ve arkadaşlarımla zaman geçirmek... bazı sebeblerde var tabi oyuna kendini çok kaptıranlarda var sebeblerimden biriside bu..
Sevdiği Kişiler :Burada söylemeye gerek yok onlar kendilerini biliyorlar
Unutamadığı Anı :Server açıldığından bu yana ilk serverın boss larını kesişim ve tanıştığım değerli dostlarım.
Herkez kendine iyi baksın bu tür oyunlara kendinizi kaptırmayın fazla.
ilk bossları bende unutmadım loncayı kurup sana pm atmıştım gidip tüm bossları kesmiştim lonca olarak hala Eternity'yi özlüyorum
bence bırakmakla iyi yapmışsın çok kaptırınca can sıkıcı oluyor oyun gerçekten, arada mesaj at yeni server felan olursa. Numan valla ağlıyasım geldi ilk açıldığı günler aklıma gelince serverin
Seviliyorsun unutma 
Kardeşim benim yailk bossları bende unutmadım loncayı kurup sana pm atmıştım gidip tüm bossları kesmiştim lonca olarak hala Eternity'yi özlüyorum
bence bırakmakla iyi yapmışsın çok kaptırınca can sıkıcı oluyor oyun gerçekten, arada mesaj at yeni server felan olursa. Numan valla ağlıyasım geldi ilk açıldığı günler aklıma gelince serverin
Seviliyorsun unutma
![]()
Eyvallah kardeşim sende seviliyorsun ilk günlerimiz süperdi çok heyecanlı geçti Eternity loncasını bende özlüyorum nerde o eski günler

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 3K
