OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Bytesteree Veda

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bytestere
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Nick :Bytesteree-bytestere
Lvl : 113-103
Server adı : Voltran
Bırakma Sebebi :Artık gerçek hayata dönmek istiyorum işlerimle ve arkadaşlarımla zaman geçirmek... bazı sebeblerde var tabi oyuna kendini çok kaptıranlarda var sebeblerimden biriside bu..
Sevdiği Kişiler :Burada söylemeye gerek yok onlar kendilerini biliyorlar :)
Unutamadığı Anı :Server açıldığından bu yana ilk serverın boss larını kesişim ve tanıştığım değerli dostlarım.
Herkez kendine iyi baksın bu tür oyunlara kendinizi kaptırmayın fazla.
 
Nick :Bytesteree-bytestere
Lvl : 113-103
Server adı : Voltran
Bırakma Sebebi :Artık gerçek hayata dönmek istiyorum işlerimle ve arkadaşlarımla zaman geçirmek... bazı sebeblerde var tabi oyuna kendini çok kaptıranlarda var sebeblerimden biriside bu..
Sevdiği Kişiler :Burada söylemeye gerek yok onlar kendilerini biliyorlar :)
Unutamadığı Anı :Server açıldığından bu yana ilk serverın boss larını kesişim ve tanıştığım değerli dostlarım.
Herkez kendine iyi baksın bu tür oyunlara kendinizi kaptırmayın fazla.
Kardeşim benim ya :) ilk bossları bende unutmadım loncayı kurup sana pm atmıştım gidip tüm bossları kesmiştim lonca olarak hala Eternity'yi özlüyorum :) bence bırakmakla iyi yapmışsın çok kaptırınca can sıkıcı oluyor oyun gerçekten, arada mesaj at yeni server felan olursa. Numan valla ağlıyasım geldi ilk açıldığı günler aklıma gelince serverin :) Seviliyorsun unutma :D
 
Kardeşim benim ya :) ilk bossları bende unutmadım loncayı kurup sana pm atmıştım gidip tüm bossları kesmiştim lonca olarak hala Eternity'yi özlüyorum :) bence bırakmakla iyi yapmışsın çok kaptırınca can sıkıcı oluyor oyun gerçekten, arada mesaj at yeni server felan olursa. Numan valla ağlıyasım geldi ilk açıldığı günler aklıma gelince serverin :) Seviliyorsun unutma :D

Eyvallah kardeşim sende seviliyorsun ilk günlerimiz süperdi çok heyecanlı geçti Eternity loncasını bende özlüyorum nerde o eski günler :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst