mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Metin2 Bakım Modu ALINTIRIDIR ..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan YorgunduRz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle Konunun Forum - exe 'DEN ALINTI OLDUGUNU BELİRTİYİM..

Merhaba arkadaşlar

Bugun işim vardı sizlerle konu paylaşamadım akşam saatlerine doğru bu konuyu açmak istiyorum. Şimdiki konumuz bakım sistemi;
Nedir neye yarar?;
Mysql-Pack senkonizasyonu sonucu oluşur. Sistemi aktif hale getirdiğimizde gm'ler harici kim oyuna girmeye çalışırsa ıd pw girdiklerinde karşılarına "Server Bakımda.." yazısı çıkar ve oyun kapanır.
Sistem amacı;
Siz serveri düzeltiyorken userlerin sizi rahatsız etmesini userlerde item kaybı çarlarına zarar gelmesi v.b olumsuz yönleri engellemek içindir.
Sistem yapılışı;
root.epk eix açıyoruz ve içinden game.py açıyoruz.

Kod:
[COLOR=#000000]def __ServerCommand_Build(self):[/COLOR]


arıyoruz ve alt tarafa

Kod:
[COLOR=#000000]"exit"                    : self.__exit,[/COLOR]

ekliyoruz sonrasında en alta inip
Kod:
[COLOR=#000000]# Start_EXIT[/COLOR]
    def __exit(self):        app.Exit()   [FONT=arial]                  #END_EXIT[/FONT]
ekliyoruzgame.py kapatıp intrologin.py açıyoruz..
Kod:
[COLOR=#000000]"WEBBLK"    : locale.LOGIN_FAILURE_WEB_BLOCK, ara altına[/COLOR]
arıyoruz ve bi alt satıra inip
Kod:
[COLOR=#000000]"BAKIM"    : locale.LOGIN_FAILURE_BAKIM,[/COLOR]
ekliyoruz ardından kaydedip root.epk eix'i paketleyip packa atıyoruz.
Sonraki adım olarak locale_tr.epk eix'i açıyoruz
Kod:
[COLOR=#000000]/locale/tr[/COLOR]
kısmına giriyoruz locale_game.txt dosyasını açıyoruz.
en alta
Kod:
[COLOR=#000000]LOGIN_FAILURE_BAKIM    Server bakımda..[/COLOR]
ekliyoruz locale_tr paketleyip packa atıyoruz.
Sıra quest de;

PHP:
quest bakim_xxmehmetcc_bakim begin    state start begin        when 20095.chat."GM:Bakım Modu" with pc.is_gm() begin            if game.get_event_flag("login") == 0 then                say('Oyun Kac Dakika Bakımda Kalsın? (En Az 10 Dakika)')                local a = tonumber(input())                if a == nil then                    say('Sadece Sayı Girmeniz Gerek!')                     return                elseif  a <= 10 then                    return                end                minutes = a                notice_all(' Tum Oyuncularımızın Dikkatine!')                notice_all(' '..minutes..' Dakika Serverde Bakım Yapılıcaktır.')                notice_all(' Bakım Suresince Oyuna Girisiniz Bloklanıcaktır.')                notice_all(' Verdigimiz Rahatsızlıktan Dolayı Ozur Dileriz..')                notice_all(' Bakım Bittiğinde Oyunda Oynamaya Devam Edebilirsiniz..')                server_loop_timer('reboot_time',60*5,(os.time()+minutes*60));            else                say("Etkinlestirmek Istiyormusunuz??")                    local f = select ("Evet" , "Hayır")                        if f == 1 then                            mysql_query("UPDATE account.account SET account.status = 'OK' WHERE status = 'BAKIM' and account.login NOT IN (SELECT mAccount FROM common.gmlist);")                            game.set_event_flag("login", 0)                        elseif f == 2 then                            return                        end            end        end        when reboot_time.server_timer begin            if os.time() < get_server_timer_arg() then                notice_all('UYARI: Server '..tostring(math.floor((get_server_timer_arg()-os.time())/60))..' Dakika Daha Bakımda!')            else                mysql_query("UPDATE account.account SET account.status = 'BAKIM' WHERE status = 'OK' and account.login NOT IN (SELECT mAccount FROM common.gmlist);")                cmdchat("exit")                 game.set_event_flag("login", 1)            end        end    end end

Yukardaki questi qc leyin.

Sistemi nasıl çalıstırırım;
20095 no'lu npc'ye tıklanır ardından "GM:Bakım" isimli yere girilir sizden süre ister(en az 10) bu girdiğiniz serverin kaç dakika bakımda kalıcağı. Sonra evet hayır bölümü çıkar ve evete bastığımızda tüm hesapların status(statü)'leri BAKIM olarak değişir. Ve Sistem İşlemeye Başlar.

İyi günler.

Alıntı oldugunu başlıkda belirttim...

Orjinal Linki :


%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A Yazan yerlere forum-exe.com yazın (-) SİLİN

 
Yararlı bir paylaşım olmuş ancak zaten başta orjinal konunun nereden alındığını belirtmişsin.
Tekrar link vermeye gerek yok bence.
(Reserved)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst