HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Konunun Forum - exe 'DEN ALINTI OLDUGUNU BELİRTİYİM..
Merhaba arkadaşlar
Bugun işim vardı sizlerle konu paylaşamadım akşam saatlerine doğru bu konuyu açmak istiyorum. Şimdiki konumuz bakım sistemi;
Nedir neye yarar?;
Mysql-Pack senkonizasyonu sonucu oluşur. Sistemi aktif hale getirdiğimizde gm'ler harici kim oyuna girmeye çalışırsa ıd pw girdiklerinde karşılarına "Server Bakımda.." yazısı çıkar ve oyun kapanır.
Sistem amacı;
Siz serveri düzeltiyorken userlerin sizi rahatsız etmesini userlerde item kaybı çarlarına zarar gelmesi v.b olumsuz yönleri engellemek içindir.
Sistem yapılışı;
root.epk eix açıyoruz ve içinden game.py açıyoruz.
arıyoruz ve alt tarafa
ekliyoruz sonrasında en alta inip
ekliyoruzgame.py kapatıp intrologin.py açıyoruz..
arıyoruz ve bi alt satıra inip
ekliyoruz ardından kaydedip root.epk eix'i paketleyip packa atıyoruz.
Sonraki adım olarak locale_tr.epk eix'i açıyoruz
kısmına giriyoruz locale_game.txt dosyasını açıyoruz.
en alta
ekliyoruz locale_tr paketleyip packa atıyoruz.
Sıra quest de;
Yukardaki questi qc leyin.
Sistemi nasıl çalıstırırım;
20095 no'lu npc'ye tıklanır ardından "GM:Bakım" isimli yere girilir sizden süre ister(en az 10) bu girdiğiniz serverin kaç dakika bakımda kalıcağı. Sonra evet hayır bölümü çıkar ve evete bastığımızda tüm hesapların status(statü)'leri BAKIM olarak değişir. Ve Sistem İşlemeye Başlar.
İyi günler.
Alıntı oldugunu başlıkda belirttim...
Orjinal Linki :
%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A Yazan yerlere forum-exe.com yazın (-) SİLİN
Merhaba arkadaşlar
Bugun işim vardı sizlerle konu paylaşamadım akşam saatlerine doğru bu konuyu açmak istiyorum. Şimdiki konumuz bakım sistemi;
Nedir neye yarar?;
Mysql-Pack senkonizasyonu sonucu oluşur. Sistemi aktif hale getirdiğimizde gm'ler harici kim oyuna girmeye çalışırsa ıd pw girdiklerinde karşılarına "Server Bakımda.." yazısı çıkar ve oyun kapanır.
Sistem amacı;
Siz serveri düzeltiyorken userlerin sizi rahatsız etmesini userlerde item kaybı çarlarına zarar gelmesi v.b olumsuz yönleri engellemek içindir.
Sistem yapılışı;
root.epk eix açıyoruz ve içinden game.py açıyoruz.
Kod:
[COLOR=#000000]def __ServerCommand_Build(self):[/COLOR]
arıyoruz ve alt tarafa
Kod:
[COLOR=#000000]"exit" : self.__exit,[/COLOR]
ekliyoruz sonrasında en alta inip
Kod:
[COLOR=#000000]# Start_EXIT[/COLOR]
def __exit(self): app.Exit() [FONT=arial] #END_EXIT[/FONT]
Kod:
[COLOR=#000000]"WEBBLK" : locale.LOGIN_FAILURE_WEB_BLOCK, ara altına[/COLOR]
Kod:
[COLOR=#000000]"BAKIM" : locale.LOGIN_FAILURE_BAKIM,[/COLOR]
Sonraki adım olarak locale_tr.epk eix'i açıyoruz
Kod:
[COLOR=#000000]/locale/tr[/COLOR]
en alta
Kod:
[COLOR=#000000]LOGIN_FAILURE_BAKIM Server bakımda..[/COLOR]
Sıra quest de;
PHP:
quest bakim_xxmehmetcc_bakim begin state start begin when 20095.chat."GM:Bakım Modu" with pc.is_gm() begin if game.get_event_flag("login") == 0 then say('Oyun Kac Dakika Bakımda Kalsın? (En Az 10 Dakika)') local a = tonumber(input()) if a == nil then say('Sadece Sayı Girmeniz Gerek!') return elseif a <= 10 then return end minutes = a notice_all(' Tum Oyuncularımızın Dikkatine!') notice_all(' '..minutes..' Dakika Serverde Bakım Yapılıcaktır.') notice_all(' Bakım Suresince Oyuna Girisiniz Bloklanıcaktır.') notice_all(' Verdigimiz Rahatsızlıktan Dolayı Ozur Dileriz..') notice_all(' Bakım Bittiğinde Oyunda Oynamaya Devam Edebilirsiniz..') server_loop_timer('reboot_time',60*5,(os.time()+minutes*60)); else say("Etkinlestirmek Istiyormusunuz??") local f = select ("Evet" , "Hayır") if f == 1 then mysql_query("UPDATE account.account SET account.status = 'OK' WHERE status = 'BAKIM' and account.login NOT IN (SELECT mAccount FROM common.gmlist);") game.set_event_flag("login", 0) elseif f == 2 then return end end end when reboot_time.server_timer begin if os.time() < get_server_timer_arg() then notice_all('UYARI: Server '..tostring(math.floor((get_server_timer_arg()-os.time())/60))..' Dakika Daha Bakımda!') else mysql_query("UPDATE account.account SET account.status = 'BAKIM' WHERE status = 'OK' and account.login NOT IN (SELECT mAccount FROM common.gmlist);") cmdchat("exit") game.set_event_flag("login", 1) end end end end
Yukardaki questi qc leyin.
Sistemi nasıl çalıstırırım;
20095 no'lu npc'ye tıklanır ardından "GM:Bakım" isimli yere girilir sizden süre ister(en az 10) bu girdiğiniz serverin kaç dakika bakımda kalıcağı. Sonra evet hayır bölümü çıkar ve evete bastığımızda tüm hesapların status(statü)'leri BAKIM olarak değişir. Ve Sistem İşlemeye Başlar.
İyi günler.
Alıntı oldugunu başlıkda belirttim...
Orjinal Linki :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A Yazan yerlere forum-exe.com yazın (-) SİLİN
Yararlı bir paylaşım olmuş ancak zaten başta orjinal konunun nereden alındığını belirtmişsin.
Tekrar link vermeye gerek yok bence.
(Reserved)
Tekrar link vermeye gerek yok bence.
(Reserved)
İlginiz için ve bilgilendirme için teşekkür ederim.
Güzel paylaşım işe yarar sağol kardeşim.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
