HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben şu ana kadar rastlamadım ama merak ediyorum varmı diye acaba şu ana kadar pbdo-bot kullanıp (lisanslı) ban yiyen varmı?
ban ihtimali her botta vardır isterse lisanslı olsun bu tür şeyler gayet doğaldır tarama saatlerinde bota atarsanız bot türü farketmez
ibottan bile ceza almıstım ben pdbot kesin ban alır 
tabi bu gecen sene olmustu
ondan sonra 7/22 hesap botta hiç bişey olmadı

tabi bu gecen sene olmustu
ondan sonra 7/22 hesap botta hiç bişey olmadıban ihtimali her botta vardır isterse lisanslı olsun bu tür şeyler gayet doğaldır tarama saatlerinde bota atarsanız bot türü farketmez
Deneme Moderatorümüz Cevap Verdiğine Göre konu Kapatıldı
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 69
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 56
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 2K
