mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

İphone 5'im Geldi :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan halilsicimli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 78
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Popilerlik açısından iyi telefon fakat biraz daha araştırsaydın :( onca paraya yazık olmuş tüm apple fun sayfaları apple ' nin iphone5 ile bize attığı en büyük kazık diyor .

Tabii ki , zevkler tartışılmaz , hayırlı olsun güle güle kullan :)
Teşekkür Ederim. :o
Dediğinde Haklısın İphone 5'in 4 Veya 4S'den Pek Bir Farkı Yok Normalde de Bence Gerekli Bir Telefon Değil,Hediye Olduğu İçin Kabul Ettim Aklımda Şuan Samsung Galaxy Note 2 Var Umarım Onuda Alabilirim :o
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst