HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Teşekkürler.Hayırlı olsun güle güle kullanın.

Teşekkürler.Hayırlı olsun.

Teşekkürler.Hayırlı olsun![]()

Teşekkürler.​Hayırlı Olsun İyi Günlerde Kullanın.

Teşekkür Ederim.Popilerlik açısından iyi telefon fakat biraz daha araştırsaydınonca paraya yazık olmuş tüm apple fun sayfaları apple ' nin iphone5 ile bize attığı en büyük kazık diyor .
Tabii ki , zevkler tartışılmaz , hayırlı olsun güle güle kullan![]()

Dediğinde Haklısın İphone 5'in 4 Veya 4S'den Pek Bir Farkı Yok Normalde de Bence Gerekli Bir Telefon Değil,Hediye Olduğu İçin Kabul Ettim Aklımda Şuan Samsung Galaxy Note 2 Var Umarım Onuda Alabilirim

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 154
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 28
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 25

onca paraya yazık olmuş tüm apple fun sayfaları apple ' nin iphone5 ile bize attığı en büyük kazık diyor .