mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Darkorbit Npc Kesmek İçin BOT Kullanımı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mds698
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 9K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar şimdi size
yaratık kesen ve kutu toplayan bir bot yapmayı göstereceğim.(Not:Vizit23 uzak dursun lütfen :) )
İlk öönce firefox tarayıcımızı açalım.
Daha sonra çarımıza girelim.
jhq86.png

Ve proxy ararlarını yapalım
Ip:127.0.0.1
Port:20545 olacak
jhqp8.png

Sh-ıt ı açalım. (Bu arada sh -ıt kapalıyken proxy ayarlarını normal yapın.)Sh it ayarlarından Auto lock aliens i işaretleyip settingsten Distanceyi 1600 yapıp altındakini işaretleyin.
Başlaya Basın.

jhqy4.png


Şimdi FireBotumuzu Açalım.
Bu arada firebotun çalışması için gerkenler:
1:Firefox Tarayıcı
2:Oyun ekranının ekranın yaklaşık olarak yarısı olması gerek
3:Oyunun kendi minimap ının sağ alt köşede olması gerek

jhr6f.png


FireBot Kutu toplamak için dolaşmaya başlıyor bizde bu arada auto click programını açalım.
Secons un yanındaki 1/10s yi 8 yapın ve sağ üstten programı açmak için kullanacağınız hotkeyi seçin (bence f6 yapın)
Ve Oyun ekranına gelin x1 lazerinin üstüne fareyi getirin ve f6 ya basın
Bu kadar basit botunuz yaratık kesiyor ve kutu topluyor x2 yapın bunu diğer haritalarda pek şansınız yağver gitmeyebilir video çektim.

<span style="color: rgb(51, 51, 51); background-color: rgb(235, 235, 235);">

Linkler=
Autoclick:
Kod:
[URL]http://www.indirline.com/program/129/AutoClick.html[/URL]
Sh-It =
İndirme Linki:
Kod:
[URL]http://dl.jduncanator.com/?nyRac7f&r=epvp[/URL]
Virüs Total:
Kod:
[URL]https://www.virustotal.com/file/0c42919a5ccd17554c763ae10a36fe8b2414c4a761d759e8874592f31851bc79/analysis/1359074971/[/URL]
Firebot=
İndirme Linki:
Kod:
[URL="http://www.mediafire.com/?pqhs2c52fjxchw1"]http://www.dosya.tc/server27/mtl3Xs/FireBot-Rney.rar.html[/URL]
Virüs Total:
Kod:
[URL="https://www.virustotal.com/file/7173e067fbfd2e6922767c7bf1f5b7ed861df6bfb68842ee468eb9f1ee4c8c13/analysis/1342560020/"]https://www.virustotal.com/file/7173e067fbfd2e6922767c7bf1f5b7ed861df6bfb68842ee46 8eb9f1ee4c8c13/analysis/1359912399/[/URL]
SH-IT linkini Elitpvpers ten aldım Firebot benim uploadım .Linkleri Ctrl+C yapıp yeni sekmeye yapıştırın.
 
Son düzenleme:
Firebot linkine direk tıklayınca hata veriyor kopyalayın yeni sekmede adres çubuğuna yapıştırın o şekilde açılıyor..Önceki konun için Depents'e mesaj at sürekli konu açmayı bırak.
 
şimdi ddoğrumu anlamışım
oyunu
sh-it'i
firebotu
auto cliki
bu 4 programı çalıştırınca gemi kendi kendine kutu toplayıp yaratık kesecek doğrumudur.
yoksa bizim haritaya tıklamamız filan gerekiyormu
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst