xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Kutu Toplamak İçin Bot Kullanımı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mds698
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar şimdi size
yaratık kesen ve kutu toplayan bir bot yapmayı göstereceğim.(Not:Vizit23 uzak dursun lütfen :) )
İlk öönce firefox tarayıcımızı açalım.
Daha sonra çarımıza girelim.
jhq86.png

Ve proxy ararlarını yapalım
Ip:127.0.0.1
Port:20545 olacak
jhqp8.png

Sh-ıt ı açalım. (Bu arada sh -ıt kapalıyken proxy ayarlarını normal yapın.)Sh it ayarlarından Auto lock aliens i işaretleyip settingsten Distanceyi 1600 yapıp altındakini işaretleyin.
Başlaya Basın.
jhqy4.png

Şimdi FireBotumuzu Açalım.
Bu arada firebotun çalışması için gerkenler:
1:Firefox Tarayıcı
2:Oyun ekranının ekranın yaklaşık olarak yarısı olması gerek
3:Oyunun kendi minimap ının sağ alt köşede olması gerek
jhr6f.png

FireBot Kutu toplamak için dolaşmaya başlıyor bizde bu arada auto click programını açalım.
Secons un yanındaki 1/10s yi 8 yapın ve sağ üstten programı açmak için kullanacağınız hotkeyi seçin (bence f6 yapın)
Ve Oyun ekranına gelin x1 lazerinin üstüne fareyi getirin ve f6 ya basın
Bu kadar basit botunuz yaratık kesiyor ve kutu topluyor x2 yapın bunu diğer haritalarda pek şansınız yağver gitmeyebilir video çektim
Video:





Programlar tabiki benim değil bende başka yerlerden indirdim ve onların linklerini vereceğim.
Linkler=
Autoclick:
Sh-It =
İndirme Linki:
Virüs Total:
Firebot=
İndirme Linki:
Virüs Total:
Gene Söylüyorum linkleri forumdaki başka konulardan buldum benim uploadım değiller...
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst