noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

sXe İnjected 8.9 WallHack İnDir [DENENMİŞTİR ÇALIŞIYOR]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan boscutter
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 763

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

sXe 8.9 WallHack indir,download

sXe Hilesi Olan wallhack ile oyuna girmek için gerekli dosyaları paylaşağım. VE LİNKLER SÜREKLİ YENİLENECEK.SXE NİN YENİ VERSİYONU ÇIKTIĞINDA YENİ VERSİYON WALLIDA PAYLAŞACAĞIM BU KONUDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.

***************************************************************************************************
DENENMİŞTİR ÇALIŞIYORLAR.ADMİN ARKADAŞLARDANDA RİCA ETSEM KONUYU SABİTLETEBİLİRLERMİ SÜREKLİ LİNLERİ YENİLİCEM
***************************************************************************************************

EET ELİMDE 2 ADET ÇALIŞAN WALL VAR ŞİMDİ 2 SİNİDE ANLATICAM SİZE
1. sini Kullannanızı Tavsiye ederim 2.Si Biraz Uğraştırıyor

1. WALL [TAVSİYE EDERİM)

İlk Olarak Bu Dosyayı İndirin Ve Kurun


Sonra Bu dosyayı İndirin.


indirdikten sonra içinden Çıkan dosyaları.Counter Strike In içine atın ve sonra sxe açıp oyuna girin.Oyuna girdikten sonra.
F2 Tuşuna Basınca : Wall Açılır
F3 Tuşuna Basınca: Hızlı Koşma Açılır
F4 Tuşuna Basınca: Hızlı Koşma Kapanır
İŞTE BU KADAR İYİ KASMALAR
#########################################################################################
GEL GELELİM 2. WALIMIZA

İlk olarak Bu dosyayı İndiriyoruz.


Sonra Kurulumu Anlatayım
Admın ADmın anlatıyorum

1. İlk olarak '1. bu' yazan dasyadaki sxe yi Kuruyoruz.

2. Sonrada '2. bunlar'Yazan dosyadakikleri Counter Bulundğu Klasöre Kopyalayın.

KURULUMU TMM LADIK ŞİMDİ DE OYUNA GİRELİM


şimdik 3. dosyadaki SXe Loader.Exe yi çalıştırıyoruz
Sonra Yeni Kurmuş sxe yi acçıyoruz DİKAAK!!! Sxe Güncellemek için uyarı verecek Hayır diyeceksiniz. EN ÖNEMLİ NOKTA BURA.Bunuda Yaptıktan Sonra

Counter Strike Girin Ufak Bir Hata Verecek Tmm diyin.

Oyuna girdiğinizde wall menusu açılacaktır eğer açılmassa hangi tuş olduğunu bilmiyorum :(
onuda deneyerek bulun.

|Orjinal Dll yide Koydum Hata filan verirse Düzeltmeniz için|

BUNUNLA UĞRAŞMAK YERİNE 1. WALLI KURUN
#########################################################################################
HER ŞEY YAPTIK GENE ÇALIŞMIYORSA SİZİN SİSTEMİNİZDE SORUN VARDIR BUNLAR İÇİNDE BİRAZ YARDIMCI OLAYIM İNŞ DÜZELİR
#########################################################################################
Yapmanız gerekenler

1.Adım Bu Dosyayı İndirin Ve Bilgisayarınızı Taratın (Çoğu zaman Virüs Gibi Zararlı Programlar Bu Hatalara Yol Açarlar)


2.adım İse Counter Strike Dosyalarınız Bozulmuştur Bunun İçinde Counter Strike 1.6 Tek Link İndirmek İçin Aşadaki Linke Tıklayınız.


3.adım İse Counterı Baştan Kurduktan Sonra Sxenin Hata Vermemesi İçin Aşadaki V23 Pacthi Kurunuz.(İNTERNETTEN OYNAMANIZA YARAR) Link Buyrun


4.Adım Eğer Wall Halan Çalışmıyorsa Benden Bu Kadar Derim Bu işlemlerden Sonra %99.99 Çalışır O yüzde %00.01 Lik sebebide Kullanıcı Hatasıdır.

#########################################################################################
ARTIK BİR YORUMU EKSİK ETMESSİNİZ DOSYALARI NOD32 İLE TARATTIM VİRÜSSÜZDÜRLER. VİRÜS ÇIKARSADA ZARARSIZDIR......
#########################################################################################
Cs-1.6.jpg
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst