Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

FreeBSD Auto Backup - Kurulum

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba, bu mantık ile, SQL Yedek - Game Yedek - Oto Log Temizliğ vs. yapabilirsiniz.




backup.sh ve run_backup dosyalarını istediğiniz bir dizine yükleyin, (siz kendi yedekleme veya temizleme mantığını oluşturabilirsiniz) aşağıya kadar oku anlayacaksın.
İndirip, sunucuya attığınız bu dosyaların formatını temizleyelim, aksi halde çalışmaz [Dizin] yazan kısımları düzenleyin:
[CODE title="Adım 1: Dosyaları düzenledikten sonra, karakter formatını temizleme"]Dosyayı BOM ve CRLF Karakterlerinden Temizleme

sed -i '1s/^\xEF\xBB\xBF//' /dizin/backup.sh
sed -i '1s/^\xEF\xBB\xBF//' /dizin/run_backup.sh

tr -d '\r' < /dizin/backup.sh > /dizin/new_backup.sh
tr -d '\r' < /dizin/run_backup.sh > /dizin/new_run_backup.sh

mv /dizin/new_backup.sh /dizin/backup.sh
mv /dizin/new_run_backup.sh /dizin/run_backup.sh

chmod 777 /dizin/backup.sh
chmod 777 /dizin/run_backup.sh
[/CODE]
Dizin yazan kısımı düzenleyin.​
[CODE title="Adım 2:"]----------------------------------------------------------------------------------
prompt putty:

crontab -e
----------------------------------------------------------------------------------
Eğer Varsa Eski Girdiyi Silmek:

Silmek istediğin, Satırın Üzerine Gelin:

j ve k >> tuşlarını kullanarak silmek istediğiniz satırın üzerine gelin

dd >> tuşlarına basarak bulunduğunuz satırı tamamen silin.

Esc tuşuna basarak komut moduna geçin.

:wq >>

Enter basarak dosyayı kaydedin ve editörden çıkın.
----------------------------------------------------------------------------------

i >> tuşuna basın.

@reboot /dizin/run_backup.sh &

Esc tuşuna basarak komut moduna geçin.

:wq >>

Enter basarak dosyayı kaydedin ve editörden çıkın.

Reboot At.
----------------------------------------------------------------------------------[/CODE]

Reboot sonrası, belirlediğiniz süre aralığında, run_backup.sh yi çalıştıracaktır ve oda yedekleme yapacaktır, aynı şeyi başka mantıklarda da kullanabilirsiniz, oto log temizleme vs, bu garanti bir düzendir şaşmaz. Bu mantıkta reboot bile atsanız her daim çalışacaktır, dosyalarınızda sorun yok ise.



Screenshot_156.png
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst