HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sa turkmmo üeleri m çekicem diyelimki bunu 1lwl çarla yapıcam sizce şöyle 1şey yapsam asıl çarım ban yermi diyelimki 1lwl çarım ile m çekicem ondan sonra bu 1lwl ile çektim ya m yi diyelimki 10m bu 10myi asıl çara ticaretten vericem 1lwl çar ban yesin önemli değil asıl çarım ban yermi sizce.
Metin2 yöneticileri bu kadar saf değildir eminimki.
Eğer m çektiğini anlarsalar m'i aldığın çar ile bileşenli olarak aktardığın çarada bakarlar (aynı pc 'den aynı ip'den ), Tabi bundanda banlanma risk'i doğuyor. fakat gene gm'nin insafına kalmış birşey.
Ufak bir mevla çekip dediğin yolla yaparsan bencede ban yemezsin.
Eğer m çektiğini anlarsalar m'i aldığın çar ile bileşenli olarak aktardığın çarada bakarlar (aynı pc 'den aynı ip'den ), Tabi bundanda banlanma risk'i doğuyor. fakat gene gm'nin insafına kalmış birşey.
Ufak bir mevla çekip dediğin yolla yaparsan bencede ban yemezsin.
bu işi en ince ayrıntısına kadar düsünmen gerekmekte eğer m çekeceksen sana tavsıyem yenı bir mail adresi açıp yeni bir kullanıcı hesabı açman gerek , ama metin2 yonetimi herkesin ne yaptıgından bilgisi var loglara geçmekte kurdugun pazar ismi v.s her işlem kaydoluyor işi düzgünce oynaman senin yararına olur , ama sordugun soruyu cevaplıyayım , eğer ki m ticaretinde yakalarnsan 2 hesabında ban yer 
konu bolum kurallarına uymadıgı ve gerekli cevap verildiği için kapatıldı

konu bolum kurallarına uymadıgı ve gerekli cevap verildiği için kapatıldı
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 359
- Görüntüleme
- 41K

.