HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hayırlı olsun kardeşim. Yalnız Windows 8 , Bir önceki İşletim Sistemi olan Windows 7 gibi fazLa seviLmedi ve tutulmadı. Açıkçası bende pek sevmedim. Windows 7 devam
Tekrar hayırlı olsun .)
Tekrar hayırlı olsun .)geçenlerde bende kullanıyordum, ama birçok oyunda ve programda problem yarattığı için kaldırdım, yani microsoft bu eski windows anlayışını tamamen ortadan kaldırmak istiyor.Tamam bilgisayar açılış kapanış hızına söyleyecek birşeyim yok gerçekten, ama önermiyorum ben 8i. Windows7 çıkardığı en son ve kullanılacak en ideal sistem sanırsam.Daha ilerde windows xpye bile hasret kalacak gibiyiz.
hayırlı olsun kardeşim beğendiysen güle güle kullan
hayırlı olsun kardeşim beğendiysen güle güle kullan

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 794
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 5K

