mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Windows 8'i Yükledim :P

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bLueKinqS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 39
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hayırlı olsun kardeşim. Yalnız Windows 8 , Bir önceki İşletim Sistemi olan Windows 7 gibi fazLa seviLmedi ve tutulmadı. Açıkçası bende pek sevmedim. Windows 7 devam :) Tekrar hayırlı olsun .)
 
geçenlerde bende kullanıyordum, ama birçok oyunda ve programda problem yarattığı için kaldırdım, yani microsoft bu eski windows anlayışını tamamen ortadan kaldırmak istiyor.Tamam bilgisayar açılış kapanış hızına söyleyecek birşeyim yok gerçekten, ama önermiyorum ben 8i. Windows7 çıkardığı en son ve kullanılacak en ideal sistem sanırsam.Daha ilerde windows xpye bile hasret kalacak gibiyiz.

hayırlı olsun kardeşim beğendiysen güle güle kullan :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst