kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Az kaldı :) İlk dönem bitti :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan adigesaw
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 651

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

2 gün karyağsa okula gidemesen sınıfta kaldın :)
 
DellyTEAM[DellyRiuM];13683306' Alıntı:
Limiti ilk dönemden doldurmuşun sen :D

:)

Bilerek olmadı :D

Devamsızlıkta Sıkıntı Olmazsa Geçersin Bilader Sınıfı.Notların Kötü Değil Benim 9. Sınıftayken İlk Dönemde 7 Tane 1'im Vardı :D

İnşallah

Biraz Daha Sık Kendini Çalış Kanka Okuldanda Kaçma Kalıcaksın Böyle Giderse

Kim demiş kaçtığı mı :)

Notların iyi de devamsızlık ne böyle :)

2. dönem nasıl idare ediceksin ?

Hiç bilmiyorum :rolleyes:



__________

Keşke devamsızlıkları koymasaydım :o
 
benim karneye göre iyi görünüyo :D eşit ağırlığım zaten mat, geo 1 düsüyor bitek.
ama devamsızlıktan sıkıntı çekebilirsin bence
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst