HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
2 gün karyağsa okula gidemesen sınıfta kaldın 

DellyTEAM[DellyRiuM];13683306' Alıntı:Limiti ilk dönemden doldurmuşun sen![]()

Bilerek olmadı

Devamsızlıkta Sıkıntı Olmazsa Geçersin Bilader Sınıfı.Notların Kötü Değil Benim 9. Sınıftayken İlk Dönemde 7 Tane 1'im Vardı![]()
İnşallah
Biraz Daha Sık Kendini Çalış Kanka Okuldanda Kaçma Kalıcaksın Böyle Giderse
Kim demiş kaçtığı mı

Notların iyi de devamsızlık ne böyle
2. dönem nasıl idare ediceksin ?
Hiç bilmiyorum

__________
Keşke devamsızlıkları koymasaydım

benim karneye göre iyi görünüyo
eşit ağırlığım zaten mat, geo 1 düsüyor bitek.
ama devamsızlıktan sıkıntı çekebilirsin bence
eşit ağırlığım zaten mat, geo 1 düsüyor bitek.ama devamsızlıktan sıkıntı çekebilirsin bence
benim karneye göre iyi görünüyoeşit ağırlığım zaten mat, geo 1 düsüyor bitek.
ama devamsızlıktan sıkıntı çekebilirsin bence
Çekmem inşallah

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 49
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 28
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 45
