Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Counter Strike 1.6 Serverimi Açıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan OzquR1373
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 34
  • Görüntüleme Görüntüleme 961
Counter Strike 1.6 İlk Serverimi Açıyorum arkadaşlar bu 1 - veya 2 gün içinde açmayı planlıyorum..
kendi hostuma ait açıcam.da bir takıma bir aileye ihtiyacım var bu ailede benimle birlikte olabilecek
arkadaşlık , kardeşlik , çatışmak , eğlenmek , dostluk , sıcak aile sevgisi , bir oyun için birbirini kırmayacak
dostlar arıyorum.. Serverimi açtığımda Counter Bölümüne koyucam konuyu site felan tamamdır arkadaşlar şuanda
2 eksiğim var onlarsa.. AİLE ,üstte dediğim gibi , DOSTLUK.. sizler gibi iyi kalpli insanlar varsa eğer aranızda
bu serverda yer alabilir..

Serverimizin Klan Adı şu şekilde olacak :
[MoRTaL] Klanı ailesi , olucak..

Serverimiza Admin , Slot Alımları olacaktır mutlaka ki..
Reklamcı Alınacaktır yani Reklamcı Dediğim
gidip serverlarda reklam yapıcak insan değil
emekle forumlarda .. facebook sayfalarında ister arkadaşlarını çağırabilir
böyle insanlar arıyorum.. varsa bana ulaşabilir isteyenler

Mutlu olmamın sebebi serverimin olması insanları eğlendirmek ,

HAA Birde Bu Kuralı ASLA VE ASLA SERVERİMİZA GİRERKEN DÜŞÜNÜN

Bu Bir Oyun..!




İyi Forumlar İyi EĞlenceler Dİlerim...

Hayırlı olsun.
 
Hayırlı olsun tabiki veririmde bu 1 ,2 gün içinde açmayı planlıyorum.. açtığımda tek tek mesaj atıcam sizlere
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst