Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Sizce dostluk nedir ??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan QuietHero
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herşeye rağmen ondan vazgeçmemesi.
 
Dostluk kısa bir süreçte oluşmaz. Arkadaşlık, tanışıklık ve samimiyet birbiriyle karıştırılmamalıdır. Bence dostluk; uzun süreli arkadaşlığın sonucunda gelişen bir olgudur. Birine "dostum" diyecek kadar yakın hissedebilirsiniz kendinizi ancak her duygu gibi bu da karşılıklı oluştuğu sürece yapıcı olur. Size izin verdiği müddetçe karşınızdaki insana ulaşabilirsiniz. O buna izin vermiyorsa mevcut olan düzeyde tutabilirsiniz diyaloğunuzu. Karşınızdaki kişi art arda hatalar yapıyorsa aranızdaki dostluk eğer varsa dönüşü olmayan şekilde son bulabilir. Sonuçta bir kişiyi kaç kez uyarabilir ya da affedebilirsiniz. Bazı şeyleri zorlamadan zamana ve olgunlaşmaya bırakmak en doğrusu diye düşünüyorum.

Vermek istedigin mesajı aldm zeynep saol. herşey için.
 
Dost, bulunması bile zor olan bir şeyi burada nasıl anlatalım ?
-Hayatınızda başınıza gelecek en güzel şeydir dostluk.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst